La diputada de Turisme coordina accions amb els tècnics municipals per a Fitur

La diputada de Turisme de la Diputació de València i vicepresidenta del Patronat de Turisme, Pilar Moncho, s’ha reunit amb els tècnics de Turisme dels municipis que participen en Fitur 2018 per a coordinar accions i propostes.

En el transcurs de la reunió s’ha incidit en el lema turístic de València Turisme per a 2018: “Why *V?” que inspira els eixos principals d’acció centrats en l’autenticitat del mètode valencià que ens fa singulars i posa en valor el territori.

Tal com ha destacat Moncho, “estem a les portes de Fitur, una de les més destacades fires internacionals del turisme i és important que tots ens sentim prescriptors dels nostres propis valors. Anem a vendre territori i fer el millor turisme que sapiem”.

Els reclams del territori valencià en l’àmbit del turisme són “infinits” segons destaca la imatge gràfica institucional triada pel Patronat de Turisme per a anar al certamen internacional. Entre aquesta multitud de raons destaca el patrimoni natural, cultural i artístic, els mercats i llotges, el bon clima, la música, la pólvora, la singularitat de l’esport autòcton, la pilota i els segles d’horta tradicional, entre unes altres.

D’altra banda, el Patronat de Turisme acudeix a FITUR també amb agents privats perquè, segons Moncho “la col·laboració públic-privada és imprescindible per a activar les economies locals i per a fer del turisme un sector competitiu i amb futur”.

Enguany, en la zona de productes del Patronat de Turisme de València, que estarà operativa els cinc dies de FITUR, participaran un total de 32 empreses de diferents sectors turístics.

Com en anys anteriors, la capital de la Costera presentarà els seus atractius turístics en aquesta fira en un estand baix el paraigües del patronat de turisme.

No hay comentarios

Dejar respuesta

Once − dos =