La Policia Local de Canals ha gestionat més de 350 incidents del telèfon 112

Durant l’any 2018, la Policia Local de Canals va rebre 366 incidents transferits des del 112 Comunitat Valenciana, amb un temps de resposta de 12,07 segons de mitjana i un 98,91% de respostes en menys d’un minut.

En quant a la tipologia dels incidents, la majoria van ser per motius sanitaris i de seguretat, 120 i 86 respectivament, seguit d’incidències amb 47 en total. Ha hagut també, encara que una xifra més baixa, accidents, incendis, incidents de medi ambient, salvament, servicis, subministres bàsics, fenòmens naturals i indefinits.

En quant a la distribució per mesos, s’han registrat la majoria en agost amb 56 incidents i abril, amb 22 incidents, és el mes que menys. Cap destacar que, han hagut 339 incidents multidisciplinaris els quals, per les seues característiques, requereix fer l’avís a dos o més agències.

El regidor de Seguretat Ciutadana, Toni Sánchez, ha volgut destacar que «cal reconéixer i donar protagonisme a la gran tasca que fa la Polícia Local respecte als serveis d’emergències ja que són ells els que s’encarreguen en primera instància».

El telèfon únic d’emergències ‘112 Comunitat Valenciana’ és l’instrument de la Generalitat per a l’atenció i gestió de telefonades d’emergència. Es presta mitjançant l’atenció telefònica de les telefonades d’emergència efectuades pels ciutadans i el posterior avís i coordinació dels diferents organismes implicats en la resolució. El 112 atén totes les telefonades realitzades des de qualsevol punt de la Comunitat durant 24 hores, els 365 dies de l’any, sense cost i garantint un adequat tractament de les dades i en diferents idiomes.

No hay comentarios

Dejar respuesta