L’Ajuntament de l’Alcúdia de Crespins completa la implantació de la seu electrònica

Els empleats públics de l’Ajuntament de l’Alcúdia de Crespins han participat en una jornada de formació per a l’actualització dels tràmits a través de la seu electrònica.

D’esta manera, l’Ajuntament completa la seua implantació, alhora que compleix amb les obligacions de la llei que entrarà en vigor el 2 d’octubre de 2018, relativa al registre electrònic d’apoderaments, registre electrònic, registre d’empleats publics, habilitats, punt d’accés general electrònic de l’Administració i arxiu únic electrònic .

Amb la seu electrònica, que d’ací a poc temps s’habilitarà, l’Ajuntament fa un pas endavant en el seu Pla de Modernització. Un Pla que té entre les seues prioritats millorar els serveis que s’ofereixen i, sobretot, apropar l’Administració als veïns aprofitant les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies de la informació i la comunicació.

No hay comentarios

Dejar respuesta

dieciocho − quince =