La Mancomunitat analitza els hàbits de consum entre la seua població

• Serà mitjançant enquestes on l’entitat podrà conèixer, de primera mà, els hàbits de consum de la població alhora que es projecten els serveis que ofereix la Mancomunitat.

Les enquestes es duran a terme durant la setmana pròxima, aprofitant la data de “Sant Valentí”, dia en què sol incrementar la despesa en consum . La tasca es durà a terme per cada població que conforma l’entitat, sent el personal tècnic de la mancomunitat, el que realitzarà les enquestes a peu de carrer en les zones i dies amb major afluència de persones.

El sondeig es dividirà bàsicament en 3 àrees, les dues primeres analitzaran els hàbits de compra per rang d’edat i sexe, i la tercera versarà al voltant de la informació que el consumidor té dels pobles que conformen la mancomunitat.
A més, entre les persones que participen en les enquestes, es realitzarà un sorteig d’una caixa experiència.

Mª José Tortosa, presidenta de l’entitat, apuntava que “aprofitant la data S. Valentí, volem reflexionar al voltant d’eixa efemèride per constatar si hi hà augment de consum, en quines àrees incideix més eixe consum i si aquest és a les poblacions de cadascú o en altra localitat. Al mateix temps es faran preguntes referents als pobles que conformen la Mancomunitat.”.


En Castellà:

La Mancomunidad analiza los hábitos de consumo entre su población

Las encuestas se llevarán a cabo durante la semana próxima, aprovechando la fecha de “San Valentín”, día en que suele incrementar el gasto en consumo. La tarea se llevará a cabo por cada población que conforma la entidad, siendo el personal técnico de la mancomunidad, el que realizará las encuestas a pie de calle en las zonas y días con mayor afluencia de personas.

El sondeo se dividirá básicamente en 3 áreas, las dos primeras analizarán los hábitos de compra por rango de edad y sexo, y la tercera versará alrededor de la información que el consumidor tiene de los pueblos que conforman la mancomunidad. Además, entre las personas que participen en las encuestas, se realizará un sorteo de una caja experiencia.

Mª José Tortosa, presidenta de la entidad, apuntaba que “aprovechando S. Valentín, queremos reflexionar alrededor de esa efeméride para constatar si hay aumento de consumo, en qué áreas incide más y si éste se realiza en las poblaciones de cada habitante o en otra localidad. Al mismo tiempo se harán preguntas referentes en los pueblos que conforman la Mancomunidad”.

No hay comentarios

Dejar respuesta