La jove Eugenia Sánchez Durán inaugura el V Cicle de Concerts Pianíssim a Xàtiva

La cita tindrà lloc diumenge a les 12h a la Casa de Cultura

 El Saló d’Actes de la Casa de Cultura de Xàtiva alberga aquest diumenge 12 de gener, a les dotze del migdia, l’inici del V Cicle de Concerts a Xàtiva «Pianíssim», baix el lema «Música, Literatura i Patrimoni», i ho farà de la mà de la jove música Eugenia Sánchez Durán.
La murciana de 15 anys va començar els seus estudis de piano l’any 2010 i actualment estudia a l’Acadèmia Musikae Global Music, en el Programa Permanent d’Alta Especialització amb el mestre Leonel Morales. En el darrer any 2019 va obtenir diferents reconeixements com ara el primer premi al 9è Concurs Internacional de Piano Maria Herrero a Granada en la Categoria Jove Artista i el primer premi en la I edició del Concurs Internacional de piano de la Rioja en Categoria Jove Artista. A més a més també ha obtingut altres premis com ara el primer premi al II Concurs Internacional de Piano Ciutat de Leganés en categoria Infantil o el segon premi en el Concurs Internacional Ciutat de Bigastro.

Al llarg dels seus estudis, Eugenia Sánchez Durán ha rebut Masterclass de professionals com ara John Perry, Vincenzo Balzani, Yuri Didenko, Yuri Bogdanov, Fabio i Gisele Witkowski, Wu Ying o Leonel Morales, entre d’altres. També ha realitzat cursos al Internacionale Sommerakademie Universitat Morzarteu de Salzburg (2017) o al Hotchkiss Piano Summer Portals de Lakeville (2018), i ha tocat en sales importants tant a Espanya com a l’estranger, com ara El Carnegie Hall de Nova York, l’Auditori de l’Aula de Cultura de Lijsterbes en Kraainen (Brussel·les), l’auditori Víctor Villegas de Murcia, l’Aula cultural Caja Rural de Granada o la Sala Shigeru Kawai Center de Madrid.


En Castellà:

La joven Eugenia Sánchez Durán inaugura el V Ciclo de Conciertos “Pianíssim” en Xàtiva

La cita tendrá lugar el domingo a las 12h en la Casa de Cultura

El Salón de Actos de la Casa de Cultura de Xàtiva alberga este domingo 12 de enero, a las doce del mediodía, el inicio del V Ciclo de Conciertos en Xàtiva «Pianíssim», bajo el lema «Música, Literatura y Patrimonio», y lo hará de la mano de la joven música Eugenia Sánchez Durán.
La murciana de 15 años empezó sus estudios de piano en el año 2010 y actualmente estudia en la Academia Musikae Global Music, en el Programa Permanente de Alta Especialización con el maestro Leonel Morales. En el último año 2019 obtuvo diferentes reconocimientos como por ejemplo el primer premio en el 9º Concurso Internacional de Piano Maria Herrero en Granada en la Categoría Joven Artista y el primer premio en la I edición del Concurso Internacional de piano de la Rioja en Categoría Joven Artista. Además también ha obtenido otros premios como por ejemplo el primer premio en el II Concurso Internacional de Piano Ciudad de Leganés en categoría Infantil o el segundo premio en el Concurso Internacional Ciudad de Bigastro.


A lo largo de sus estudios, Eugenia Sánchez Durán ha recibido Masterclass de profesionales como por ejemplo John Perry, Vincenzo Balzani, Yuri Didenko, Yuri Bogdanov, Fabio y Gisele Witkowski, Wu Ying o Leonel Morales, entre otros. También ha realizado cursos en el Internacionale Sommerakademie Universidad Morzarteu de Salzburgo (2017) o en el Hotchkiss Piano Summer Portals de Lakeville (2018), y ha tocado en salas importantes tanto en España como el extranjero, como por ejemplo El Carnegie Hall de Nueva York, el Auditorio del aula de Cultura de Lijsterbes en Kraainen (Bruselas), el auditorio Víctor Villegas de Murcia, el aula cultural Caja Rural de Granada o la Sala Shigeru Kawai Center de Madrid.

No hay comentarios

Dejar respuesta

19 + 13 =