Xàtiva contractarà a dos auxiliars per gestionar la regularització de les places

L’Oferta d’Ocupació Pública de Xàtiva va ser aprovada ahir en Junta de Govern. L’Ajuntament de Xàtiva continua així amb el procés de regularització de llocs de treball temporal que es va donar a conèixer en la Mesa General de Negociació Conjunta passat 5 d’octubre.

Per facilitar les tasques de gestió i implementació de l’oferta, s’ha dissenyat un Pla de Personal que preveu la contractació de 2 auxiliars que treballaran en l’execució del programa i fins a la finalització del mateix, i que està pressupostat en el Capítol 1 dels pressupostos de 2018.

L’alcalde Roger Cerdà ja va explicar en el seu moment que es tracta d’un procés necessari atès que el 59% dels llocs de treball de l’Ajuntament de Xàtiva estan ocupats de manera temporal o interina, i que cal garantir la igualtat d’oportunitats per a totes les persones que vulguen accedir a un lloc d’ocupació pública, a través d’un procediment públic, legal, transparent i amb oposicions.

Per la seua banda, la regidora de personal, Empar Penadés, explicava que l’actual situació de l’Ajuntament és irregular i cal regularitzar-la per llei, i que, atesa la importància d’aquesta mesura, cal dotar tot el procediment de la màxima transparència i garanties per evitar improvisacions o urgències.

Cal destacar que també eixiran a concurs 5 places de policia municipal, 2 de les quals són de nova creació, mentre que les 3 restants corresponen a la taxa de reposició.

No hay comentarios

Dejar respuesta

uno × cinco =