La campanya de Nadal i Reis s’ha saldat amb 104.121 visites al Betlem Monumental de l’Albereda, malgrat l’episodi d’intenses pluges que va acompanyar els primers dies d’apertura de la instal·lació, que motivaren, fins i tot, que es retiraren els animals fins que millorara l’oratge. L’alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, ha valorat positivament aquestos resultats. Per a l’alcalde «l’opinió general dels empresaris consultats és que aquesta ha estat una molt bona campanya de Nadal. Creguem que el públic ha respost al programa d’actes oferit i que ha funcionat bé la promoció que s’ha posat en marxa des de l’Ajuntament. El Betlem es consolida com a un referent que atrau públic no només de les comarques veïnes sinó d’altres comunitats autònomes».

betlem-xativa-2-diaridigital.esL’objectiu de la campanya, tal com ha comentat l’alcalde, «no és altre que generar un flux de visites que animen els negocis de la ciutat, tant el comerç com l’hostaleria i altres serveis. Pense que els resultats han pogut ser vistos per tothom i, des d’eixe punt de vista, estem raonablement satisfets».

Per la seua banda, la regidora de Parcs i Jardins, Pilar Gimeno, ha valorat molt positivament la campanya. Gimeno creu que «atès les pluges tan intenses que hem patit a desembre i els dies festius els quals han caigut en cap de setmana, reduint el període vacacional de moltes famílies, considerem que és una magnífica xifra i que consolida la nostra aposta de fer del Betlem un reclam turístic de la ciutat».

És precisament aquest motiu que assenyalen alcalde i regidora pel qual l’Ajuntament ha desenvolupat una important campanya de promoció del betlem fora de l’àmbit de la comarca, amb l’objectiu d’atraure públic de nuclis urbans pròxims a la nostra ciutat, com ara València, Gandia, Alzira, Alcoi o Ontinyent. Aquesta campanya s’ha complementat amb la cobertura informativa del Betlem oferida per televisions d’àmbit nacional com ara TVE, Antena 3 o Tele 5.

Per segon any consecutiu el Betlem Monumental s’ha inaugurat dues setmanes abans de Nadal amb la intenció d’atraure visitants i afavorir el comerç local. Segons Gimeno, «aquest canvi ha sigut fonamental perquè el Betlem cal entendre’l com un reclam que dinamitze la campanya nadalenca del comerç local i en eixe sentit considere que hem acomplit l’objectiu».

Les associacions de comerciants i hostalers han traslladat a l’Ajuntament que es mostren també satisfetes de l’impuls que ha suposat el Betlem per a la campanya i per a les accions que des de Xacex i Adexa s’han realitzat durant Nadal. Pel que fa a l’opinió dels visitants, aquestos han valorat molt positivament la introducció d’animació en el betlem i la informació turística facilitada per poder integrar la resta d’atractius de la ciutat en la seua visita.

No hay comentarios

Dejar respuesta