L’Alcúdia de Crespins celebrarà la Segona Edició de la iniciativa «Febrer, Mes Mediambiental» amb la programació de diferents activitats al voltant de la sostenibilitat, i que este any posarà el focus en l’entorn i en el Riu Sants. Així mateix es contemplen activitats que es consoliden com la plantació d’arbres a la Plana o la neteja del naixement del Riu Sants, i es sumen de noves com tallers lúdics o teatre mediambiental.
La primera de les activitats tindrà lloc dissabte amb la plantació d’arbres a la Plana. A les 12 hores, i des del patronat del Santíssim Crist, tindrà lloc l’eixida. L’ajuntament repartirà bambes i xocolata als assistents. El dia 7, els alumnes de l’Institut d’Ensenyament Secundari tenen organitzada una jornada de plantació de plantes a la zona del poliesportiu i per la vesprada es presentarà a la Sala Generalitat el projecte Riu Sants.
Les activitats continuaran dissabte 10 de febrer amb la neteja del naixement del Riu Sants; divendres 16 amb cinema ambiental a la Sala Generalitat; dimecres 21 amb un taller lúdic per a l’alumnat de l’IES i per a l’EPA; i divendres 23 amb teatre ambiental pel matí per a l’alumnat de la Sènia i amb la celebració, per la vesprada, d’una xerrada sobre el riu, a càrrec de Joan Pedrola i Albert Martínez de la UV.
Finalment, el dissabte, 24, hi haurà una caminata on es podrà assistir acompanyats dels animals de companyia.