La Mancomunitat de Municipis La Costera-Canal, amb l’objectiu de millorar la seua presència en Internet i de que l’entitat siga més accessible per als veïns de les comarques, ha decidit obrir nous canals de comunicació amb la intenció de millorar i fomentar la comunicació amb els usuaris. D’aquesta manera s’ha renovat la pàgina web i s’han creat perfils oficials a Facebook i Twitter.
Pel que fa a la pàgina web www.lacostercanal.es s’ha millorat el seu aspecte dotant-la d’un caràcter més modern. A més, s’ha simplificat la forma de navegar per a que els usuaris puguen consultar tota l’actualitat i informació referent a la Mancomunitat de manera intuïtiva. Entre els apartats que conformen la nova web destaca un de presentació de l’entitat; altre amb els llistat de pobles mancomunats; un espai en el que s’explica la seua organització així com els membres que la conformen; un capítol amb els principals departaments de la Mancomunitat; un altre de transparència en el que apareixen documents oficials com el pressupost; i un últim de sala de premsa on s’inclouen les notícies que genera l’entitat així com els esdeveniments que poden resultar interessants per als veïns de la comarca.
D’altra banda, s’han creat perfils a Facebook i a Twitter @MancoCostera que serviran per a recolzar tota la informació de la pàgina web. D’aquesta manera, el que es pretén amb les xarxes socials es poder contar el dia a dia de la Mancomunitat. El president de la Mancomunitat, Roberto Granero, considera que “es tractava d’una tasca fonamental que teníem pendent. Era necessari millorar la nostra presència a Internet per a estar més a prop dels veïns i poder comunicar d’una manera ràpida tot el que anem fent dia a dia”.
Granero ha convidat als veïns de les comarques a estar pendents de la pàgina web ja que s’aniran publicant anuncis d’interés general així com a seguir els perfils de les xarxes socials ja que “en un curt termini de temps tenim previst ficar en marxa concursos i sortejos per a fomentar la participació”. A més, “ens agradaria que la gent puga aprofitar aquests canals de comunicació per a poder contactar amb nosaltres i solventar qualsevol dubte així com realitzar suggeriments”. El que pretenem, ha conclòs el president de l’entitat, “és tindre una via més per a escoltar a la gent”.