Joan Herrera ofereix una conferència a Xàtiva

L’ex coordinador de Iniciativa Per Catalunya Verds Joan Herrera, participarà en les conferències de la sèrie “Unim Pensaments” que Xàtiva Unida organitza per a aquest dijous.

Herrera pronunciarà una conferència col·loqui en un moment on és de màxima actualitat el procés polític que viu Catalunya i les seues diferents repercussions.

El que va ser portaveu parlamentari al Congrés per Esquerra Unida-Iniciativa per Catalunya parlarà de com construir un espai des de la unitat i la novetat i com entendre l’actual debat territorial. Un debat que segur resultarà d’interès per tot aquell que vullga conèixer més de prop les dificultats i atractius d’una forma de fer política que se centra en les persones i la seva diversitat.

Joan Herrera és un expert jurista especialitzat en dret urbanístic i del medi ambient i compta amb gran experiència en l’àmbit del medi ambient i territori. Des de molt jove ha format part de col·lectius i entitats ecologistes i de defensa del medi ambient i durant la legislatura de 2010 a 2015 va ser Diputat en el Parlament de Catalunya. Herrera ha participat també en nombrosos fòrums i debats així com en programes de televisió i és conegut com a defensor de les polítiques ecosocialistes. En les passades eleccions al Parlament català Joan Herrera va optar per no presentar-se a la re-elecció en un procés de primàries per a la integració d’Iniciativa en la candidatura de confluències d’esquerres.

La conferència se celebrarà a les set de la vespradad’aquest dijous a la Casa de la Cultura de Xàtiva.

No hay comentarios

Dejar respuesta