Els veïns de Xàtiva tramiten 5.038 incidències a través de la Línia Verda

Segons dades oferides pel consistori xativí, a dia de hui s’han comunicat 5.038 incidències de les quals el 75% han estat ja tramitades. La tipologia més freqüent correspon a “Enllumenat”, seguit de “Voreres i Calçades”, “Parcs i Jardins”, “Neteja” i “Fuites d’Aigua”.
Aquestes dades manifesten, segons apunten fonts municipals, que “la participació ciutadana ha experimentat un creixement exponencial el que demostra una eficaç resposta per part del Consistori en la resolució d’incidències comunicades pels veïns”.

Per poder utilitzar aquest servei i comunicar incidències és necessari procedir a la descàrrega gratuïta de la APP Línia Verda.

Com a novetat, el servei Línia Verda ofereix la possibilitat de plantejar enquestes als veïns del municipi perquè d’aquesta forma puguen donar la seua opinió sobre qüestions del dia a dia.

Des de l’Ajuntament de Xàtiva han assegurat estar “molt satisfets amb els resultats obtinguts i anima als veïns del municipi a seguir utilitzant aquest canal directe de comunicació”.

No hay comentarios

Dejar respuesta