El Consell col·labora amb l’Ajuntament de Xàtiva per a impulsar la promoció turística del municipi

  • Turisme Comunitat Valenciana destina 72.000 euros a l’Ajuntament d Xàtiva a través d’un conveni de col·laboració

El Consell ha autoritzat un conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Xàtiva per a la realització d’accions de promoció i màrqueting en el municipi centrades en els productes gastronòmics, culturals, esportius i familiars de la ciutat, destacant especialment la Fira Borja durant 2025.

El conveni, pel qual Turisme Comunitat Valenciana destina a l’Ajuntament de Xàtiva 72.000 euros, inclou la realització de diferents activitats com a rutes teatralitzades familiars amb la temàtica Borja, esdeveniments de repercussió nacional o internacional, la gestió d’una exposició itinerant, degustacions gastronòmiques, visites guidas, exhibició d’artesania, així com l’elaboració de material promocional, entre altres actuacions.

Xàtiva, pel seu ric patrimoni històric i la seua estratègica ubicació, és un dels destins culturals més rellevants de la Comunitat Valenciana. El conveni reforça la col·laboració històrica entre Turisme Comunitat Valenciana i l’ajuntament, consolidant la promoció de la ciutat com a referent turístic.

Aquesta col·laboració respon a l’aposta de la Generalitat per donar suport a la projecció turística dels destins valencians, combinant tradició, cultura i gastronomia per a atraure un turisme divers, sostenible i de qualitat, i reforçant així el paper de Xàtiva com un nucli clau dins del mapa turístic de la Comunitat Valenciana.

No hay comentarios

Dejar respuesta