Inicio Diputació El departament de Promoció Socioeconòmica es reuneix amb el gerent de Divalterra

El departament de Promoció Socioeconòmica es reuneix amb el gerent de Divalterra

Xavier Simón, responsable de l’organisme, va rebre el passat 31 de gener als representants municipals de Canals per a tractar temes d’interés referents al manteniment de les àrees forestals i la formació.

L’alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Ricardo Requena, i la tècnica del Servei de Desenvolupament Local i Serveis Públics, Mª Luisa Navarro, varen parlar amb el gerent de les necessitats de Canals respecte a les Brigades Forestals. En concret, la conversa es va centrar en les tasques de silvicultura preventiva i condicionament del paratge d’El Túnel i la Serra Grossa.

Altre tema abordat va ser les sinergies en promoció econòmica i formació, en aquest cas, sobre la possibilitat de la participació de Divalterra en el projecte que està preparant l’Ajuntament de Canals sobre emprenedoria i formació empresarial, així com en les jornades de promoció comercial.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí