El Ayuntamiento de Xàtiva recupera la atención presencial del servicio de padrón de habitantes

Será necesaria cita previa que se puede solicitar al teléfono 96 228 98 00

El Ayuntamiento de Xàtiva recupera a partir de este miércoles 20 de mayo la atención presencial del servicio municipal de padrón de habitantes en la Casa de la Ciutat. El servicio estará gestionado mediante cita previa, por lo que será necesario solicitarla al teléfono 96 228 98 00.

El servicio de atención del Ayuntamiento facilitará día y hora para acudir, empezando con un total de seis personas diarias y pudiendo incrementar la capacidad en caso de demanda. Se darán citas a las 10 y a las 12 horas, en intervalos de quince minutos y cada persona será atendida por un funcionario distinto, a fin de evitar colas, demoras o esperas por parte de los usuarios.

Para acceder en el Ayuntamiento se continuará con las medidas de seguridad estipuladas desde la instauración del Estado de Alarma, emitidas por el Ministerio de Sanidad. El Policía Local de la entrada tomará la temperatura antes de acceder al edificio, con un termómetro a distancia, y solo se podrá acceder al interior en caso de no presentar síntomas de fiebre. La persona tendrá que acceder al punto de atención con guantes y mascarilla para cumplir las medidas de seguridad.

Este servicio se suma a otros que ya venían realizándose de forma presencial en la Casa de la Ciutat como ahora la gestión del documento «Fe de vida» o la de los certificados digitales.


En Valencià:

L’Ajuntament de Xàtiva recupera l’atenció presencial del servei de padró d’habitants

Serà necessària cita prèvia que es pot demanar al telèfon 96 228 98 00

ajuntament-de-xativa-diaridigitaLes L’Ajuntament de Xàtiva recupera a partir d’aquest dimecres 20 de maig l’atenció presencial del servei municipal de padró d’habitants a la Casa de la Ciutat. El servei estarà gestionat mitjançant cita prèvia, pel que serà necessari sol·licitar-la al telèfon 96 228 98 00.

El servei d’atenció de l’Ajuntament facilitarà dia i hora per a acudir, començant amb un total de sis persones diàries i podent incrementar la capacitat en cas de demanda. Es donaran cites a les 10 i a les 12 hores, en intervals de quinze minuts i cada persona serà atesa per un funcionari distint, a fi d’evitar cues, demores o esperes per part dels usuaris.
Per tal d’accedir a l’Ajuntament es continuarà amb les mesures de seguretat estipulades des de la instauració de l’Estat d’Alarma, emeses pel Ministeri de Sanitat. El Policia Local de l’entrada prendrà la temperatura abans d’accedir a l’edifici, amb un termòmetre a distància, i només es podrà accedir a l’interior en cas de no presentar símptomes de febra. La persona haurà d’accedir al punt d’atenció amb guants i mascareta per tal de complir les mesures de seguretat.

Aquest servei se suma a altres que ja venien realitzant-se de forma presencial a la Casa de la Ciutat com ara la gestió del document «Fe de vida» o la dels certificats digitals.

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