En el CF Racing Xàtiva continuen treballant amb l’objectiu d’oferir la millor oferta esportiva possible per als joves futbolistes de Xàtiva i la seua zona d’influència. Per el CF Racing Xàtiva «La intenció és que els joves talents puguen desenvoluparse a la ciutat, tant esportivament com personalment, i oferir-los les màximes opcions possibles en el present i en el futur».
Per a continuar creixent en diferents àmbits, el Racing arribat a un acord amb el Ciutat de Xàtiva CFB per a treballar conjuntament per a un major desenvolupament del futbol en la nostra ciutat. Des d’aquesta mateixa temporada, tots dos clubs uniran forces per a continuar fent créixer el futbol a Xàtiva.
De la mateixa manera, des de el club «volem traslladar a la resta de clubs i escoles de futbol de la nostra ciutat que la nostra voluntat sempre serà la de treballar conjuntament i de manera coordinada pel bé dels i les futbolistes de Xàtiva i la seua zona d’influència».