Troben Francisco Sanfélix mort, el veí de Xàtiva desaparegut en Nadal

Després de més de tres setmanes de recerca, han trobat el cos sense vida de Francisco Sanfélix, el veí de Xàtiva desaparegut des de la vesprada del 24 de desembre.

El cadàver ha aparegut prop del riu Cànyoles, al terme municipal de Montesa a set quilòmetres d’on va ser vist per última vegada. Al lloc de la troballa s’arriba per un camí d’accés difícil i l’ha localitzat un veí que passava per la zona. Fonts policials apunten que l’home, que patia alzhèimer i tenia 75 anys, va patir un accident i podria dur mort des de la Nit de Nadal mateix, quan va desaparèixer després d’eixir a fer un encàrrec per Xàtiva i no va tornar a casa.

Caldrà esperar que l’autòpsia confirme les causes concretes de la mort.


En Castellà;

Después de más de tres semanas de investigación, han encontrado el cuerpo sin vida de Francisco Sanfélix, el vecino de Xàtiva desaparecido desde la tarde del 24 de diciembre.

El cadáver ha aparecido cerca del río Cànyoles, al término municipal de Montesa a siete kilómetros de donde fue visto por última vez. Al lugar del hallazgo se llega por un camino de acceso difícil y lo ha localizado un vecino que pasaba por la zona. Fuentes policiales apuntan que el hombre, que sufría alzhèimer y tenía 75 años, sufrió un accidente y podría llevar muerto desde la Noche de Navidad misma, cuando desapareció después de salir a hacer un encargo por Xàtiva y no volvió a casa.

Habrá que esperar que la autopsia confirme las causas concretas de la muerte.

No hay comentarios

Dejar respuesta

Nueve − cuatro =