Jimena Rojas i Juan Cuenca, guanyen Joves Intèrprets Ciutat de Xàtiva de corda fregada

L’especialitat de piano tancarà el concurs aquest cap de setmana

Aquest darrer cap de setmana va tindre lloc el concurs de Joves Intèrprets a Xàtiva en la modalitat corda fregada, que aglutinava els instruments violí, violoncel i viola.

El premi de la modalitat A (joves de 22 a 26 anys) va quedar desert, havent-se presentat un total de cinc participants i havent arribat dos d’ells (Celia Bueno, de Laredo, i Violeta Albert, d’Albaida), a la final. D’altra banda, a la modalitat B (joves entre 17 i 21 anys) van haver un total de nou participants, arribant a la final Carlos Nicolay Roldán (Albacete) i Juan Cuenca Delgado (Cazorla) al violí, Alejandro Ruiz Vázquez (Alcorcón) a la viola i Karmele Castillo Maeso (Portugalete) al violoncel. Finalment, el premi va recaure en Juan Cuenca Delgado, si bé es van donar dos segons premis per unanimitat a Carlos Nicolay Roldán i Karmele Castillo Maeso.

Per últim, a la modalitat C (joves fins a 16 anys) van participar un total de sis persones, arribant a la final Jimena Rojas Redondo (Villanueva de la Cañada) amb el violí i Andrea Fages Sáiz (Barcelona) a la viola. Va ser la primera d’elles la que va acabar imposant-se com a guanyadora.

El jurat va estar compost per l’especialista de violoncel Gustavo Canet Peirotén, l’especialista de violí Anna Korpaslka i l’especialista de viola Pilar Marín Peyrolón. Aquest cap de setmana tindrà lloc l’última de les especialitats del concurs «Joves Intèrprets Ciutat de Xàtiva 2020», que tindrà al piano com a protagonista.


Jimena Rojas i Juan Cuenca ganan la modalidad de cuerda frotada del «Joves Intèrprets Ciutat de Xàtiva»

La especialidad de piano cerrará el concurso este fin de semana

 El pasado fin de semana tuvo lugar el concurso de Jóvenes Intérpretes en Xàtiva en la modalidad cuerda frotada, que aglutinaba los instrumentos violín, violonchelo y viola.


El premio de la modalidad A (jóvenes de 22 a 26 años) quedó desierto, habiéndose presentado un total de cinco participantes y habiendo llegado dos de ellos (Celia Bueno, de Laredo, y Violeta Albert, de Albaida), a la final. Por otro lado, en la modalidad B (jóvenes entre 17 y 21 años) hubieron un total de nueve participantes, llegando a la final Carlos Nicolay Roldán (Albacete) y Juan Cuenca Delgado (Cazorla) al violín, Alejandro Ruiz Vázquez (Alcorcón) a la viola y Karmele Castillo Maeso (Portugalete) al violonchelo. Finalmente, el premio recayó en Juan Cuenca Delgado, si bien se dieron dos segundos premios por unanimidad a Carlos Nicolay Roldán y Karmele Castillo Maeso.


Por último, en la modalidad C (jóvenes de hasta 16 años) participaron un total de seis personas, llegando a la final Jimena Rojas Redondo (Villanueva de la Cañada) con el violín y Andrea Fages Sáiz (Barcelona) a la viola. Fue la primera de ellas la que acabó imponiéndose como ganadora.


El jurado estuvo compuesto por el especialista de violonchelo Gustavo Canet Peirotén, la especialista de violín Anna Korpaslka y la especialista de viola Pilar Marín Peyrolón. Este fin de semana tendrá lugar la última de las especialidades del concurso «Jóvenes Intérpretes Ciudad de Xàtiva 2020», que tendrá al piano como protagonista.

No hay comentarios

Dejar respuesta

3 × cinco =