Intent de robatori a la carpa de la Falla Ferroviária de Xàtiva

Un lladre ha provat de robar a l’interior de la carpa de la falla Ferroviària sense èxit.


Aquesta matinada, mentre un jove faller que passava per la carpa de la falla Ferroviària, ha escoltat uns pocs sorolls que provenien de l’interior de la carpa. Ja feia una llarga estona que no hi havia ningú de la comissió a dins així que tan sols es podía tractar d’un intrús.

carpa-rojadaA dins s’hi trobava un altre jove que carregava un carro amb menjar i beguda de la falla, i havía accedit a l’interior tallant la carpa amb algún objecte afilat. El jove, va provar d’asustar al lladre, que es va enfrontar amb ell, amb el resultat d’una petita ferida i el lladre escapant de la carpa.

L’incident, que ha quedat com una anècdota, està a l’espera de resoldre’s amb èxit. La policía científica ha acudit al lloc del robatori per prendre emprentes digitals. Els fallers es pregunten quí podria voler robar en una carpa on no hi ha pràcticament res.

A més, els fallers denuncien que ha desaparegut una peça d’un ninot, la guitarra del Raimon que hi ha a la seua falla gran. No està clar si aquest fet està lligat amb l’altre però allò segur és que aquest any ha tornat el bandalisme faller als carrers de Xàtiva, com també ha denunciat Aspromivise aquest matí al seu Facebook.

raimon-en-la-falla

ninot-robado

 


En Castellá,

Un ladrón ha probado de robar en el interior de la carpa de la falla Ferroviaria sin éxito.

Esta madrugada, mientras un joven fallero que pasaba por la carpa de la falla Ferroviaria, ha escuchado unos pocos ruidos que provenían del interior de la carpa. Ya hacía un largo rato que no había nadie de la comisión adentro así que tan sólo se podía tratar de un intruso.

A dentro se encontraba otro joven que cargaba un carro con comer y bebida de la falla, y había accedido en el interior cortando la carpa con algún objeto afilado. El joven, probó de asustar al ladrón, que se enfrentó con él, con el resultado de una pequeña herida y el ladrón escapando de la carpa.

El incidente, que ha quedado como una anécdota, está a la espera de resolverse con éxito. La policía científica ha acudido al lugar del robo para tomar emprentas digitales. Los falleros se preguntan qué podría querer robar en una carpa donde no hay prácticamente nada.

Además, los falleros denuncian que ha desaparecido una pieza de un muñeco, la guitarra de Raimon que hay a su falla grande. No está claro si este hecho está ligado con el otro pero aquello seguro es que este año ha vuelto el bandalismo fallero a las calles de Xàtiva, como también ha denunciado Aspromivise esta mañana a su Facebook.

No hay comentarios

Dejar respuesta

11 − seis =