Tradició i modernitat es donen la mà en la nova marca turística de La Llosa de Ranes

Un logotip visualment atractiu i l’eslògan «Arrels de poble» són els elements gràfics identificatius de la nova marca turística de la Llosa de Ranes, que es va presentar ahir  a la vesprada al saló de plens de l’ajuntament. Amb aquesta marca pròpia es vol reflectir l’essència del municipi, enaltint les qualitats i personalitat de la localitat.

La nova senya d’identitat busca ser un pont entre el passat i el futur. Combina tradició i modernitat per captar l’interés de nous visitants, valorant els recursos naturals, culturals i esportius. La identitat turística de la Llosa de Ranes crea una història que combina el patrimoni cultural, la naturalesa i l’esperit valencià.

El logotip acompanya elements representatius del municipi, com l’ermita de Santa Anna, situada al cim de la muntanya. Incorpora els colors de la bandera valenciana i es va seleccionar l’eslògan «Arrels de poble» per valorar l’autenticitat, les tradicions i l’orgull de pertànyer a una comunitat, fomentant així la cohesió comunitària i reforçant el sentiment d’arrelament.

L’alcaldessa de la Llosa de Ranes, Salvi Pardo, va destacar la importància de la creació d’una marca turística pròpia, que reflecteix l’essència del municipi i que és un pas per continuar treballant en la promoció de la Llosa com atractiu turístic. Pardo va recordar que la Llosa ja té reconeguda la Romeria a Santa Anna com a Festa d’Interés Turístic Provincial. Pardo va comentar que la iniciativa s’ha dut a terme gràcies a una subvenció de la Diputació de València.

La creació de la nova marca s’ha dut a terme després d’un procés de participació. La marca no només representa les arrels i la història d’un lloc, sinó que també reflecteix les aspiracions i els objectius que es volen aconseguir a llarg termini. No és sols un disseny, sinó que s’obri la porta a començar un camí de difusió. La marca local pot ajudar a generar un sentiment de pertinença i orgull entre els habitants, a la vegada que posiciona el municipi de manera atractiva i única davant d’altres territoris.

Amb aquesta iniciativa es vol promocionar el turisme local amb accions concretes, com un vídeo promocional que ja s’ha elaborat i es va presentar a l’acte d’ahir, així com impulsar el desenvolupament econòmic, dinamitzant sectors claus com el comerç i l’hostaleria.    

No hay comentarios

Dejar respuesta