Aquest dilluns, l’Alcalde i Regidor de Promoció Socioeconòmica va tindre una reunió amb els representants l’Associació de venedors del Mercat Municipal de Canals per fer una revisió de les últimes accions i començar a treballar en les futures activitats de promoció del comerç local.
Després de la revisió de les recents campanyes de dinamització comercial que s’han portat endavant en el Mercat Municipal al voltant de la Campanya de Nadal i els carros de la compra que es van sortejar, es van parlar de futures campanyes comercials en les que des de ja s’ha començat a treballar.
Una de les poperes accions que es portaran endavant serà de promoció per a emprenedors en el Mercat Municipal aprofitant que hi ha molts estants buits. Aquesta proposta pot potenciar el comerç i l’entramat socioeconòmic del poble, a la mateixa vegada que el Mercat Municipal s’enriqueix amb més paradetes i diferents a les actuals generant, així, més quantitat i més diversitat.
Els venedors, en aquesta reunió, han demanat una difusió més àmplia de les parades del Mercat Municipal. Aquesta promoció consistirà en una mena de tríptic en el qual l’Ajuntament col·laborarà per a portar-lo endavant, però l’Associació de venedors ja està treballant en ell.
A més, es va parlar sobre la possibilitat de treballar conjuntament cap a la declaració de Mercat Excel·lent, títol que s’atorga als mercats que compleixen una sèrie de requisits. Les dues parts implicades, tant els venedors com l’Alcalde, es van comprometre a estudiar tot el que això suposava per a, en una propera reunió, valorar les possibilitats de portar-ho endavant i fer un estudi per comprovar que tècnicament som capaços d’aconseguir-ho.
Per últim, en aquesta reunió es va començar a tractar la propera edició del Dia Local del Mercat Municipal. Entre altres assumptes, es va proposar que la data estiga rondant un dissabte del proper mes de juny.
Ricardo Requena, alcalde de Canals i regidor de Promoció Socioeconòmica, ha assegurat que «aquestes reunions són molt necessàries per poder revisar totes les accions que estem portant endavant i veure què es pot millorar per a futures edicions». A més, ha afegit que «aquesta és l’única manera d’escoltar què necessita el poble i, en aquest cas, què necessita el comerç local, motor imprescindible per a qualsevol municipi».