El programa ‘Entre Comarques’ arriba a el Genovés i la Llosa de Ranes

• Aquesta és l’última ruta on els municipis de la Mancomunitat participen fins al mes de juny.

• L’entitat té programat , dins del seu propi itinerari de marxes senderistes, la ruta a Montesa el pròxim 5 de maig.

Aquest dissabte 27 d’abril es celebrarà l’última de les rutes fins al mes de juny del programa de rutes turístiques Entre Comarques, del que la Mancomunitat participa per tercer any consecutiu.

La visita s’iniciarà a les 10.30 des del municipi de el Genovés , on els assistents podran endinsar-se en la “Ruta de la Pilota” i posteriorment realitzar una visita guiada al museu que fa homenatge a aquest esport.

A la vesprada, es podrà gaudir del patrimoni de la Llosa de Ranes i delectar-se a la fàbrica de formatge del municipi. L’eixida serà a les 16:30 des de l’Ajuntament .

Les inscripcions es podran realitzar a través del formulari on line de les Mancomunitats participants, en www.lacosteracanal.es o telefonant al 674 348 771.

El preu de la visita guiada és de 5€ per persona, que seran abonats abans de l’inici de cada ruta al responsable de cada municipi. El preu inclou les rutes de matí i vesprada i un detall de benvinguda.


En Castellà:

El programa ‘Entre Comarques’ llega a el Genovés y la Llosa de Ranes

• Esta es la última ruta en la que los municipios de la Mancomunidad participan hasta el mes de junio.
• La entidad tiene programado, dentro de su propio itinerario de marchas senderistas, la ruta en Montesa el próximo 5 de mayo.

Este sábado 27 de abril se celebrará la última de las rutas hasta el mes de junio del programa de rutas turísticas Entre Comarques, del que la Mancomunidad participa por tercer año consecutivo.

La visita se iniciará a las 10.30 desde el municipio de el Genovés , donde los asistentes podrán adentrarse en la “Ruta de la Pilota” y posteriormente realizar una visita guiada al museo que hace homenaje a este deporte.

Por la tarde, se podrá disfrutar del patrimonio de la Llosa de Ranes y deleitarse en la fábrica de queso del municipio. La salida será a las 16:30 desde el Ayuntamiento.

Las inscripciones se podrán realizar a través del formulario on line de las Mancomunidades participantes, en www.lacosteracanal.es o llamando al 674 348 771.

El precio de la visita guiada es de 5€ por persona, que serán abonados antes del inicio de cada ruta al responsable de cada municipio. El precio incluye las rutas por la mañana y tarde y un detalle de bienvenida.

No hay comentarios

Dejar respuesta

once − 7 =