Els Jardins del Palasiet acolliren ahir divendres, la presentació pública de les que seran les Falleres Majors de Xàtiva per al proper exercici 2019, Laura Martí i Carmen Pavía.

IMG_2524Cal recordar que el seu nomenament oficial es durà a terme en dos mesos, culminant amb la presentació a finals del mes de gener.
Al voltant de un centenar de persones es van congregar en els Jardins del Palasiet per a assistir al primer acte oficial Laura i Carmen, que comptaren amb el recolzament de les actuals Falleres Majors, Andrea Torres i Nerea Serrano, així com amb el del col·lectiu faller representat pels presidents i Falleres Majors de les comissions de la ciutat.

IMG_2633La Corporació Municipal, encapçalada per l’alcalde Roger Cerdà, tampoc es va voler perdre aquest acte protocolari. L’alcalde va lloar que «no es pot presentar un expedient faller més complet», en relació a la trajectòria de Laura. A Carmen la va animar a gaudir de la «màxima dignitat a la qual pot aspirar una xiqueta fallera». Jesús González, president de la Junta Local Fallera, va voler felicitar a ambdues i va animar a Laura i Carmen a gaudir al màxim dels actes que encara els queda per viure.

Una vegada finalitzat l’acte protocol·lari els assistents van poder degustar a mitja llum d’unes pastes i uns refrescs.

No hay comentarios

Dejar respuesta