- Per al sopar, el qual es realitzarà este dissabte 11 de juliol, a les 21.00 h, al Jardí de la Pau de Xàtiva, i és de pa i porta, cal inscripció prèvia i les places són limitades fins a completar aforament
- Després del sopar, a partir de les 22.00 h, se celebrarà la Festa de l’Orgull LGTBIQA+ de Xàtiva 2026, oberta a tota la ciutadania, amb l’actuació d’El Gran Show de Liz Dust i la música de DJ Kokedama i DJ Esta Tía Es Tonta
- Les inscripcions per al sopar es poden realitzar físicament a la Casa de la Joventut de Xàtiva, tots els dimecres de 17.30 h a 20.00 h, o telemàticament mitjançant un formulari online
XÀTIVA 22 de juny de 2026.-. Les inscripcions per a reservar lloc per al sopar previ a la festa de l’Orgull LGTBIQA+ de Xàtiva 2026 ja estan obertes. El sopar serà de pa i porta (cada persona assistent du el seu menjar), començarà a les 21.00 h del dissabte 11 de juliol al Jardí de la Pau de Xàtiva, i el tiquet de reserva té un preu de 3 € (inclou cadira, una consumició de beguda i picadeta). Les places per al sopar són limitades fins completar aforament. Les persones interessades a inscriure’s a la vetlada prèvia a la festa poden adquirir el seu tiquet físicament a la Casa de la Joventut de Xàtiva (C/ Montcada, 14) els dimecres 24 de juny i 1 i 8 de juliol, de 17.30 h a 20.00 h. El tiquet també es pot aconseguir telemàticament mitjançant un formulari online, el qual es pot trobar a les xarxes socials de l’Associació d’Arc de Sant Martí LGTBIQA+ de Xàtiva i voltants, sol·licitant-ho a arcdesantmartixativa@gmail.com, a través del codi QR que hi ha al cartell o mitjançant el següent enllaç: https://bit.ly/3QWeMLG
Posteriorment al sopar, i a partir de les 22.00 h, s’iniciarà la Festa de l’Orgull LGTBIQA+ de Xàtiva 2026 al mateix Jardí de la Pau, i es comptarà amb l’actuació d’El Gran Show de Liz Dust i la música de DJ Kokedama i DJ Esta Tía Es Tonta, qui amenitzaran la vetlada reivindicativa. L’entrada a la festa és lliure i gratuïta.
Des de l’Associació Arc de Sant Martí LGTBIQA+ de Xàtiva i voltants fan una crida a la participació el dia 11 de juliol, en la manifestació, en el sopar i en la posterior festa. Esta crida ve precedida pels perills que corren els drets i llibertats del col·lectiu LGTBIQA+, així com per l’augment de l’LGTBIQA+fòbia. Des de l’Associació s’indica que esta lluita és de totes les persones, i, per tant, animen a tota la ciutadania de Xàtiva i voltants a participar.












