Més de 1.200 persones participen al Tasta la Font

La Font de la Figuera, referent per la qualitat dels seus embotits, pastes i vins, va tornar a ser el seu millor aparador dissabte passat a la II Mostra Gastronòmica i de Vi i Oli “Tasta la Font “. Els prop de 1.200 assistents van degustar productes locals tant freds com calents a càrrec de les carnisseries, forns, botigues de verdures, cellers, comerços de proximitat, tastos, etc. Però també van gaudir de l’artesania i l’art amb l’Ass. d’Artistes Locals “Joan Vicent Macip”, tot això baix la acollidora ambientació de l’”Art al Vent”, una exposició d’originals pintures sobre tela arribades des de Gata de Gorgos, que decoraven gran part dels balcons de la plaça Major.

En Tasta la Font “tot gira al voltant de la nostra producció més típica i autòctona”, afirma la regidora de Turisme i primera tinent d’Alcaldia, Puri Lluch, la qual afirma sentir-se orgullosa de l’imparable èxit d’aquesta segona edició, amb multitud de persones arribades des d’altres poblacions.

També es va comptar amb la presència de la directora general de Serveis Socials i Persones en Situació de Dependència, Mercè Martínez, a més de nombrosos alcaldes i representants d’Ajuntaments com Fontanars dels Alforins i Gata de Gorgos.

Des dels seus reconeguts vins dels cellers La Viña i Arráez, passant per les degustacions que ningú va voler perdre’s. Llargues cues per provar l’embotit més típic, els rollets i coques tan arrelades dels forns, originals postres i entrants de la mà d’una de les verduleries i, fins i tot els típics Gaspatxos o arròs al forn, l’olor animava a prendre’ls ja fins i tot a l’hora de sopar, al ritme del grup Level Band.

La Mostra també va albergar l’humor del showman Eugeni Alemany, inaugurant l’esdeveniment. En defintiva, Tasta la Font s’assenta com el millor aparador de la qualitat de producció local, tot i que, des de l’Ajuntament tenen clar que els millors ambaixadors de la marca fontina són, sobretot, les seues veïnes i veïns. Quan un poble és coneixedor de tot el seu potencial, la publicitat dels seus productes és inevitable, afirma Puri Lluch, la qual també assenteix orgullosa: “Tasta la Font arriba per quedar-se”.

No hay comentarios

Dejar respuesta

dos × 2 =