La targeta urbana de Xàtiva traça el full de ruta cap a la seua implantació

“La targeta urbana Xàtiva naix amb l’objectiu de fixar relacions duraderes i estables entre el comerç de proximitat de la ciutat i els seus clients, ja que va adreçada a l’àmbit comercial de la ciutat. Això presenta l’oportunitat de vincular el programa a la ciutat, i lligar-ho amb el sentiment i amb l’orgull de formar part d’aquesta ciutat”, ha explicat el primer tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica Miquel Lorente.

El passat 1 de juny es va presentar a l’Ajuntament la precampanya d’aquesta targeta de fidelització, que en primer terme arribarà a deu comerços de Xàtiva. No obstant, es podran adherir més endavant altres comerços.

Des d’aquest mes de juny s’ha iniciat la campanya de difusió, amb la publicació a les xarxes socials de tota la informació al respecte, i cada dimarts es presenta a un establiment participant el funcionament i la metodologia que tindrà aquesta nova ferramenta. Les accions, que s’allargaran al llarg d’aquest estiu, es troben complementades amb el repartiment de flyers i amb un sorteig que cada establiment realitzarà per als clients que sol·liciten de manera prèvia aquesta targeta de fidelització. Entre tots els participants als sortejos dels diferents comerços es realitzarà un sorteig final el 22 de setembre, on es lliurarà una bicicleta elèctrica.

A més a més, el proper 20 de juliol es llançarà la pàgina web en la que els veïns i veïnes de la ciutat podran accedir per assabentar-se de tot allò referent a la targeta urbana.
Lorente ha insistit en que la targeta es “una ferramenta útil per facilitar al comerç”.

No hay comentarios

Dejar respuesta

3 × 3 =