La Guàrdia Civil deté a un home en la Costera per col·locar «cebos» enverinats

 Es van recollir un total de 149 esquers de color blau (raticida)

La Guàrdia Civil de València ha detingut a un home per col·locar esquers enverinats en dos camps agrícoles a la comarca de La Costera.
La recerca es va iniciar a principis de juny després de tenir coneixement els agents de la col·locació de sis boles de color blau en la vora d’un camí públic.
En el lloc els agents van comprovar a simple vista que aquestes boles de color blau poguessin tractar-se d’esquers de raticida (verí) pel que es va realitzar una inspecció ocular pel camí per a descartar l’existència de més esquers, no trobant cap més.
Així mateix, van procedir a inspeccionar l’interior dels camps agrícoles de la zona, on van trobar en un primer camp agrícola conreat amb empelts de vinya 73 esquers de color blau repartits en 7 punts diferents del camp agrícola. En el segon camp es van trobar altres 76 esquers de color blau repartits en 10 punts diferents de la vora del camp agrícola. A més, també es van trobar 12 bosses de plàstic de color blau tirades per la vora d’aquest camp que podrien ser les bosses que contenien les boles d’esquer.
Finalment, es van recollir un total de 149 esquers de color blau (raticida) que van ser lliurats al laboratori de biologia de la Ciutat de la Justícia de València per a la realització d’un informe pericial.
Fruit de les gestions realitzades pel PAPRONA de Vallada s’ha detingut a un home de 75 anys i de nacionalitat espanyola per un delicte contra la flora, fauna i animals domèstics.

Les diligències han estat lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Xàtiva.

No hay comentarios

Dejar respuesta