La Diputació de València obri al trànsit el d’accés a Anna per la CV-580

  •     L’actuació s’ha dut a terme sobre el primer quilòmetre i mig de la via, en el tram que unix la CV-585 i la CV-590 i que comunica esta localitat de La Canal amb L’Alcúdia de Crespins i Enguera 
  •     La diputada de Carreteres, Reme Mazzolari, destaca “la millora de la seguretat gràcies a l’ampliació de la secció transversal de la via i la millora dels marges”

Dilluns 27 de setembre de 2024.- La Diputació de València ha obert al trànsit este dilluns el condicionament del tram de la carretera CV- 580 comprés entre les carreteres CV-585 i CV-590, acurtant així els terminis previstos en més d’un mes sobre la planificació inicial.

La diputada de Carreteres, Reme Mazzolari, explica que “d’esta manera s’incrementa la seguretat de l’accés a Anna, ampliant la secció transversal de la via i millorant els marges”.

“Esta actuació -continua la també vicepresidenta segona de la Diputació de València- s’emmarca en una intervenció molt ambiciosa sobre esta carretera, sobre la qual ja s’ha licitat la redacció del projecte constructiu per a condicionar i millorar altres tres trams de la carretera que recorre la totalitat de la comarca de la Canal de Navarrés”.

Amb un pressupost de més d’1,4 milions d’euros i un termini inicial d’execució de 8 mesos que s’ha aconseguit reduir a poc menys de 7 mesos, esta actuació tindrà un impacte immediat en la millora de la seguretat viària d’esta carretera, en la qual s’ha dut a terme, mantenint el traçat actual, el condicionament de la secció transversal consistent en l’ampliació de la plataforma per a afegir vorals d’un metre d’amplària i bermes laterals de 0,50 m.

Una altra de les estratègies fonamentals integrades en les obres és l’adequació de l’actual sistema de drenatge de la carretera, portant-se a cap una revisió de les xarxes de drenatge tant longitudinal com transversal amb una doble finalitat: d’una banda, millorar les condicions de seguretat dels marges, i per una altra, adequar els elements a les noves demandes hidrològiques.

Respecte al drenatge, en l’aspecte longitudinal les obres comprenen l’adequació de 640 m de cunetes en terres a cunetes de seguretat pavimentades; mentres que en el transversal es duu a terme l’adeqüación integral de les cinc actuals ‘tajeas’ que disposa la carretera en este tram, en noves canalitzacions adaptades a les demandes hidràuliques calculades, bé amb canalitzacions de sección circular o amb marcs prefabricats de formigó.

L’obra contempla l’adequació de la senyalització horitzontal i vertical, l’abalisament i la instal·lació de sistemes de contenció en el qual s’integren la protección per a motociclistes.

No hay comentarios

Dejar respuesta