Hinojosa reforça el seu compromís amb els futurs professionals en els Premis Nacionals d’Envàs

  • La companyia ha secundat de forma destacada, una edició més, els guardons organitzats pel Clúster d’Innovació en Envàs i Embalatge
  • La signatura té entre les seues línies estratègiques l’aposta pel talent jove i la formació dels futurs professionals de l’embalatge
  • Més de 1000 estudiants de 33 centres, universitats i escoles de disseny de tota Espanya s’han presentat en l’última edició

València, 09 de juliol 2024.- Hinojosa Embalatge Group ha secundat de forma destacada, una vegada més, els Premis Nacionals de Disseny i Sostenibilitat d’Envàs i Embalatge, organitzats pel Clúster d’Innovació en Envàs i Embalatge, que enguany han complit la seua XV edició.

La companyia té entre les seues línies estratègiques l’aposta pel talent jove i la formació dels futurs professionals de l’embalatge, demostrant un alt compromís per a bastir ponts entre empresa i universitat.

Hinojosa col·labora activament amb diferents institucions educatives amb l’objectiu de promoure la captació i formació de talent jove en els sectors del paper i embalatge, tant a nivell nacional en les seues plantes d’Espanya com a França, Portugal i Itàlia, mercats internacionals en els quals és present.

Un sector amb molta ocupació

Des d’Hinojosa també es considera que participar de manera activa en els Premis és una manera de donar a conéixer un sector que crea més de 180.000 llocs de treball directes a Espanya, i que necessita molta innovació, sent els premis una de les palanques clau que poden ajudar a fomentar l’interés en realitzar la carrera professional centrada en el terreny de l’embalatge. En esta línia, només el grup compta amb 2900 empleats i 24 plantes de producció.

D’esta manera, la companyia fa costat any rere any als nous talents que es volen enfocar en l’àmbit de l’envàs i embalatge sostenible i responsable, la qual cosa és una gran ajuda per a impulsar la creativitat i la innovació del sector basades en l’economia circular. Es tracta d’un model en el qual la companyia basa la seua activitat: amb el paper reciclat que fabriquen en qualsevol de les seues quatre plantes papereres, les seues plantes d’embalatge elaboren envasos sostenibles que, una vegada utilitzats pel consumidor final, són depositats en el contenidor blau per a tornar a les seues plantes de paper.

Estos premis desperten, edició rere edició, major interés entre els futurs professionals de l’embalatge, que tenen l’oportunitat d’obrir-se pas en el terreny de l’empresa amb idees sostenibles per a la indústria de l’envàs i embalatge. En l’última edició han participat més de 1000 estudiants de 30 universitats i escoles de formació tant nacionals com internacionals.

Al llarg de totes estes edicions, més de 7000 estudiants de diferents universitats, escoles de disseny i centres de formació de la Península han presentat les seues propostes com a resposta als reptes plantejats per més de 50 empreses, fabricants o usuàries d’envàs i embalatge que han col·laborat amb estos premis.

A més, estos premis obrin la porta de participació a guanyadors i finalistes als Premis Líderpack, que convoca Graphispack i el saló Hispack de Fira de Barcelona. Al mateix temps, entre els projectes presentats, se seleccionen als representants espanyols en els WorldStar Student Awards, els guardons d’embalatge més importants del món per a alumnes d’universitats i escoles de disseny.

No hay comentarios

Dejar respuesta