Final en la Lliga de Plata: El voleibol Xàtiva cedeix davant la pegada del líder

L’última jornada dels equips de categories nacionals del Club voleibol Xàtiva se saldava amb el partit entre el Familycash Xàtiva voleibol de la superliga2 masculina (lliga de plata espanyola) que rebia dissabte passat en el pavelló de voleibol al líder CV Pinte de Madrid, que venia amb la necessitat imperiosa d’aconseguir la victòria per a assegurar una plaça en la fase d’ascens a la lliga professional.

Els madrilenys van imposar la seua qualitat i van véncer per 0-3 (15-25, 22-25, 20-25). Finalment serà el CV Almendralejo d’Extremadura el conjunt que acompanyarà al CV Pinte en la promoció d’ascens a la Superliga 1, després de la seua victòria a domicili en la pista del Rivas de Madrid.
Els de Xàtiva obtenen una més que meritòria sisena posició en la classificació final de la superliga 2, a un sol punt del Mintonette d’Almeria i a huit punts del quart classificat Mayurqa vóley Palma.


Superliga2 masculina. El Familycash Xàtiva voleibol van lluitar fora mida contra el líder que va vindre a Xàtiva a arriscar clarament des del primer moment, treballant molt bé en bloqueig i amb un servei duríssim. Els de Borja Reyes i Daniel Mata, van arrancar bé, tractant de controlar el marcador davant un conjunt visitant sense fissures (9-10). Els madrilenys van aconseguir trencar la igualtat definitivament amb el 11-16, en part perquè els de Xàtiva van cometre errors no forçats, mentre que els de Pinto transformaven en punt la majoria de les seues accions (15-25). La segona manga va estar molt més igualada, els xativins una mica més segurs en pista, van baixar el seu nombre d’errors no forçats i van lluitar fora mida, secundats pel públic (12-12). Li va costar al Pinto trencar la igualtat, cosa que van aconseguir amb el 15-18, provocant un temps mort del Xàtiva. Un gran final de set del Pinto que es col·locava en immillorable posició (20-24), encara que els de Xàtiva van continuar intentant-ho fins al final (22-25). Els madrilenys es van llevar la pressió definitivament en el tercer set, conscients de la responsabilitat amb la qual venien, i prompte es van avançar per 5-9. Els de Xàtiva van baixar el numere d’errors, però els visitants van continuar treballant intensament en servei i bloqueig (7-13). Els visitants van jugar molt més còmodes (12-19) i no van baixar la intensitat en cap moment, malgrat que els de Xàtiva en una ratxa de joc brillant aconseguien reduir la diferència a tres punts (20-23). Finalment, els madrilenys aconseguien el seu objectiu (20-25), sumant els tres punts en joc. Màxims anotadors: Per Grup Egido Pinte: Jorge Gil (13) i Cristian Palacios (10). Pel Xàtiva: Lázaro Amorós (11), Nicolás Herencia (7), Pablo Pérez (7) i Héctor Sala (7). Van jugar per Xàtiva: Héctor Sala, Ferran García, Guillem García, Germán Llorens, Lázaro Amorós, Jordi Escandell, Nicolas Herencia, Sergio Peñalver, Pablo Climent, Pol Benlliure, Even Gómez, Pablo Pérez, Alvaro Gómez i Alejandro Ferrando.

Resultats de les categories de base.

Una molt bona jornada. En la qual destaquem la primera divisió autonòmica cadet femenina, les de l’Ara Vóley Xàtiva s’han proclamat campiones de la lliga regular i asseguren la passada directa a la Final Autonòmica de màxima categoria que es disputarà els dies 25 i 26 d’abril. El conjunt de Bruno Pisciottano i Quique Mateu van aconseguir una doble victòria el passat cap de setmana en véncer el dissabte en paterna per 0-3, i el diumenge per 2-3 en Sant Joan d’Alacant. Campiones de grup en la primera fase, en aquesta segona fase amb 14 partits disputats han aconseguit 13 victòries i una derrota. Amb aquests resultats ja són dos els equips del club els que s’han proclamat campiones de lliga, sumant-se al triomf que havia aconseguit fa unes setmanes el conjunt Ara vóley Xàtiva en la primera divisió autonòmica juvenil femenina.

El Xàtiva voleibol sènior femenina de la segona divisió autonòmica, també van disputar una doble jornada que se saldava amb doble victòria de les de Xàtiva, que van guanyar el dissabte contra el CV Gandia per 3-0, mentre que en la jornada del diumenge van guanyar per idèntic resultat al CV Pobla del Duc per 3-0. Les de Xàtiva són lideres del seu grup amb 20 partits disputats i 59 punts, mancant disputar quatre partits per a finalitzar la lliga.

Un altre dels conjunts capdavanters és el Familycash Xàtiva de la primera divisió júnior masculí, que guanyava el diumenge contra el CV Torrent per 3-0 en un bon partit. Amb 19 partits disputats, suma 59 punts i comparteix la posició de líder amb el Leleman Conqueridor, que estan empatats a punts mancant un partit per a finalitzar la lliga regular, amb el que tots dos conjunts tenen assegurada la plaça per a la final autonòmica que es disputarà el dia 11 i 12 d’abril.

En la primera divisió infantil femenina, doble jornada. En el partit del dissabte les del Dental Carralero Xàtiva van guanyar per 0-3 en la pista del CV València, mentre que el diumenge van cedir en la pista del Sant Joan Alacant per 3-0.

En la primera divisió infantil masculí destaquem la victòria del Dental Carralero Xàtiva per 0-3 a València contra el CV Altamira. Els de Borja Reyes i Pol Benlliure asseguren la permanència en la primera divisió als de Xàtiva per a la pròxima temporada. Derrota del Dental Carralero Xàtiva en la segona divisió infantil femenina, que van cedir a Picassent per 3-0. En la tercera divisió cadet femenina, les de Xàtiva van disputar tres partits, dos d’ells que van ser ajornats en el seu moment per la meteorologia. Destacar el gran balanç amb les tres victòries aconseguides, en el matí del dissabte contra el CV Alzira per 0-3 i en la del diumenge per idèntic resultat en l’anada i tornada contra el CV Pobla del Duc.

Es va disputar l’última jornada d’Iniciació al rendiment aleví masculina i femenina. La jornada masculina es va disputar a Vinaròs, mentre que la doble jornada femenina es va disputar en el pavelló de voleibol de Xàtiva. Bona evolució dels conjunts de Xàtiva des de l’inici de la competició fins al final.

No hay comentarios

Dejar respuesta