El col·lectiu d’Esquerra Unida Xàtiva ha organitzat per a hui una conferència col·loqui sobre el laïcisme. L’acte tindrà lloc a la seu del carrer Sant Francesc, 15 a partir de les 19’30 hores.
La xerrada serà a càrrec dels membres del col·lecitu «València Laica» que està duent a terme constants campanyes sobre la separació Eglésies-Estat, el no finançament amb diners públics de les esglésies i el dret a apostatar entre d’altres. El títol de la xerrada serà «Laïcisme i democràcia». Des d’aquest moviment s’ha expressat que l’objectiu de la xerrada és «aclarir conceptes per evitar confusions i aportar informació i dades sobre la importància d’avançar en laïcisme per poder avançar en democràcia».
En l’acte intervindrà el professor Eugenio Piñero, membre de València Laica i la Coordinadora de València Laica, Raquel Ortiz, que també podran respondre les preguntes del públic assistent.