Xàtiva, 19 de maig de 2025 – El Club Taekwondo Xàtiva, a través de la seua exitosa secció de gimnàstica aeròbica, ha deixat una petjada inesborrable en el «30é Campionat d’Espanya de Gimnàstica Aeròbica», celebrat del 15 al 18 de maig en el Navarresa Arena de Pamplona. En un esdeveniment que va congregar a prop de 400 gimnastes d’alt nivell de tot el país, el club xativí va demostrar la seua excel·lència en collir un impressionant total de 9 medalles (2 ors, 4 plates i 3 bronzes) i aconseguir que 5 dels seus atletes es classificaren entre els huit millors d’Espanya en les seues respectives categories.

Aquests resultats no sols certifiquen l’ardu treball i la dedicació dels gimnastes i el cos tècnic, sinó que també consoliden al Club Taekwondo Xàtiva com un referent indiscutible en el panorama nacional de la gimnàstica aeròbica. La qualitat del seu programa de formació i tecnificació esportiva queda així plenament avalada.
La directora tècnica del club, Loles Ballester, es va mostrar exultant davant els assoliments aconseguits pel seu equip. «Estem immensament orgullosos dels nostres gimnastes. Els objectius que ens marquem a l’inici de la temporada s’han superat amb escreix, especialment en les categories benjamí i infantil, on albirem un futur molt prometedor per al club», va afirmar Ballester.
A més dels èxits en el medaller, la directora tècnica va destacar el compromís del club amb la formació integral dels seus esportistes: «En les categories júnior i sènior, més enllà de les medalles, celebrem amb gran satisfacció la inclusió de diversos dels nostres gimnastes en les llistes d’esportistes d’elit. Això els obri portes a estudis superiors i a un futur professional més enllà de l’àmbit esportiu, la qual cosa és fonamental per a nosaltres».
Pròxims desafiaments en l’horitzó
El Club Taekwondo Xàtiva no deté la seua activitat i ja té la mirada posada en els seus pròxims compromisos. El dissabte 24 de maig, participarà en la II Fase del Provincial dels «XLIII Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana» a La Pobla de Vallbona. Aquesta competició escolar és crucial per al desenvolupament dels joves talents del club, els qui aspiren a fer el salt a l’alta competició en el futur.
Així mateix, del 12 al 15 de juny, els gimnastes amb projecció internacional del club s’enfrontaran a un desafiament de primer nivell en el «Open Internacional de Cunit (Tarragona)», on representaran al Club Taekwondo Xàtiva en un escenari competitiu de gran prestigi.
Finalment, el Club Taekwondo Xàtiva, Secció Gimnàstica, va voler expressar el seu profund agraïment als esportistes, al dedicat cos tècnic i a les famílies per la seua indestructible dedicació i compromís, pilars fonamentals que fan possible la continuïtat i el constant creixement d’aquest exitós projecte esportiu.