El Club Atletisme Xàtiva acomiada l’agost sumant dos triomfs absoluts i quatre podis

El Club Atletisme Xàtiva ha tancat l’última setmana del mes d’agost amb una intensa activitat competitiva, amb presència en tres carreres populars celebrades a Llanera de Ranes, Manuel i La Font de la Figuera. Una setmana que deixa un balanç especialment positiu per al club, amb quatre podis i dues victòries absolutes femenines de Maribel Caro.

La primera cita va arribar el dimarts 25 d’agost amb la XI Volta a Peu al Terme de Llanera de Ranes, una prova de 9 quilòmetres i 146 metres de desnivell positiu. El recorregut, molt exigent, concentrava bona part de les pujades en la primera meitat de la cursa, obligant els participants a reservar forces per afrontar amb garanties la resta del traçat.

El C.A. Xàtiva va estar representat per quatre atletes. Maribel Caro va protagonitzar una gran actuació i es va proclamar vencedora absoluta femenina, a més d’aconseguir la primera posició en la categoria Veterana A. També va destacar Santi Fabra, que va pujar al tercer calaix del podi en Veterà C. Llorenç Sarrión i Ignacio Redondo van completar la representació blanc-i-roja en aquesta prova.

La segona cita del cap de setmana va ser la XXXIV Volta a Peu Nocturna a Manuel, celebrada divendres 28 d’agost. La prova absoluta, de 7 quilòmetres, va recórrer els carrers de la localitat en una cita marcada pel seu caràcter nocturn i pel gran ambient propi d’aquestes carreres estiuenques.

En aquesta ocasió, el C.A. Xàtiva va comptar amb una àmplia representació, amb set atletes en la prova absoluta: Vicent Signes, Rafa Moscardó, Paco Pons, Diego Soler, Óscar Garzó, Elisabet Carcelén i Carla Quiles. A més, la jove Alba Quiles Fons va aconseguir una magnífica segona posició en la categoria Alevina, sumant un nou podi per al club.

La setmana competitiva es va completar dissabte 29 d’agost amb la 45a Volta Popular a la Font de la Figuera, una prova de 8,1 quilòmetres sobre asfalt integrada en el Circuit Cajamar de Carreres Populars de la Costera – La Canal – Valle de Ayora-Cofrentes 2026.

El C.A. Xàtiva va tornar a deixar la seua empremta amb cinc participants. Maribel Caro va repetir l’èxit aconseguit a Llanera de Ranes i es va proclamar novament primera dona absoluta, aconseguint també la victòria en Veterana A. Juan Bautista Aparici va completar el podi del club amb una segona posició en Veterà D. Llorenç Sarrión, Santi Fabra i Ignacio Redondo també van participar en la prova defensant els colors del C.A. Xàtiva.

Amb aquests resultats, Maribel Caro es converteix en una de les grans protagonistes esportives de la setmana, amb dues victòries absolutes femenines consecutives en només quatre dies. Una actuació que se suma als bons resultats aconseguits per la resta de companys i companyes del club.

Des del C.A. Xàtiva volem felicitar tots els atletes que han participat en aquestes tres proves i agrair-los l’esforç i el compromís amb els colors blanc-i-rojos. Cada participació, cada podi i cada quilòmetre compartit contribueixen a continuar fent gran el club.

Una setmana més, el C.A. Xàtiva demostra que l’estiu no atura les ganes de competir, gaudir de l’atletisme i continuar sumant.

No hay comentarios

Dejar respuesta