L’entitat convoca un càsting entre els estudiants del Campus d’Ontinyent.
Caixa Ontinyent ha convocat hui un càsting per a buscar al protagonista del pròxim espot publicitari de la seua obra social. Està dirigit als estudiants del Campus d’Ontinyent i s’emmarca en la campanya “tots tenim un motiu” que l’entitat va llançar en 2015.
A través d’ell, des de Caixa Ontinyent es pretén conèixer les motivacions dels estudiants per a cursar els seus estudis a Ontinyent, sent eixe l’argument de l’espot.
Els interessats a participar en el càsting podran inscriure’s a través de la web de l’obra social (obrasocial.caixaontinyent.es) fins al 31 de març. Una vegada finalitzades les inscripcions, es convocarà als participants en un termini d’una setmana aproximadament.
Amb aquesta iniciativa, en la qual col·labora la Fundació Universitària Vall d’Albaida, l’entitat pretén donar a conèixer la importància d’acostar els estudis universitaris a ciutats com Ontinyent, tant per als estudiants com para les seues famílies, així com la seua aposta en matèria educativa, ja que col·labora amb tots els campus universitaris del seu àmbit d’actuació.
Caixa Ontinyent és un dels principals patrons de la Fundació Universitària de la Vall d’Albaida, impulsora del Campus d’Ontinyent, a la qual enguany destinarà més de 100.000 euros.
Pel que fa a la seua obra social, més de 267.000 persones han sigut les beneficiàries directes en 2016. Compta amb 25 centres socials en 12 localitats, una col·laboració continuada amb més de 300 col·lectius, presència en els 3 Campus universitaris de la zona i gestiona 3 fundacions de caràcter cultural, docent i assistencial. Esta actuació possibilita, a més, el manteniment de 203 llocs de treball especialment dedicats a temes socials.