Amb una campanya que busca mostrar tots els atractius de la ciutat a les persones que la vulguen visitar. Una porta imaginaria com a símbol de totes les que estan obertes de bat a bat a la localitat, on el seu patrimoni històric i natural, gastronomia i cultura es tornen en el seu major atractiu
Albaida Obri la porta a un turisme conscient de la situació actual que busca espais segurs on poder descobrir entorns de patrimoni històric i natural, gastronomia, tradicions i altres aspectes únics i diferenciadors que la localitat té per a oferir-li. D’aquesta manera la campanya que porta precisament per nom Obri la porta està reflectint des de les xarxes socials tot aquest potencial de la ciutat cap al món.
Per al regidor de Promoció de la Cultura i el Patrimoni, Josep Manuel Juan, Albaida «ha fet els deures en prevenció de riscs davant la COVID-19, volem ser una destinació segura per a les persones que ens visiten i oferir tots els encants de la nostra ciutat, on a més estem a punt de finalitzar les obres de restauració del Palau dels Milà i Aragó, comptem amb Museus singulars com el MITA i la Casa Segrelles i amb un entorn natural de primer nivell al nostre voltant, sense oblidar la mateixa bellesa del nostre nucli urbà».
Albaida turisme ha volgut encarar la situació des d’un missatge positiu, i per això presenta aquesta campanya que mostra un poble obert al turisme, que segueix les mesures sanitàries que marquen la situació.
Pensant també amb la quantitat d’arcs, portes i camins que porten a la localitat es volen convertir en potents símbols d’obertura i que les persones turistes i visitants no es tanquen, no tinguen por. Que òbriguen la porta de casa per visitar la ciutat. Per a aquesta campanya s’ha contractat amb la col·laboració de Sumeru, de la que és CEO l’albaidina Clara Soler, experta en promoció turística i xarxes socials, qui ha estat a més l’encarregada de dissenyar un logotip d’identificació de la mateixa on es pot observar un arc, una porta oberta, formada pels diferents atractius turístic de la ciutat en el seu interior, amb una imatge fresca i divertida basada en colors.
Juan ha volgut «agrair l’esforç que ha realitzat el departament de Turisme durant tots aquests mesos mantenint les portes d’Albaida obertes de bat a bat, sempre des de la seguretat sanitària».
Per a fer front a aquesta acció que anirà acompanyada de fotografies, vídeos i una potent difusió el departament de Turisme s’ha presentat a la Convocatòria de concessió d’ajudes econòmiques destinades a ajuntaments i entitats locals menors de la província de València per a accions de promoció turística encaminades a contrarestar els efectes negatius de la COVID-19 sobre el sector turístic dels municipis de la província, potenciant el consum de productes i experiències turístiques als municipis, que ha posat en marxa la Diputació de València.