Este contracte té un pressupost base de 24.931 euros, una durada de 4 anys i les ofertes es poden presentar fins al 20 de novembre
Xàtiva, 14 de novembre de 2024.- La Plataforma de Contractació del Sector Públic ha publicat la licitació per a la contractació del servei de recepció i reciclatge de paper-cartó procedent de la recollida municipal de Xàtiva, amb un pressupost base de 24.931,2 euros.
L’Ajuntament compta amb un servei de recollida de paper-cartró procedent de les àrees d’aportació voluntària ubicades en els espais públics de la ciutat (contenidor blau) i dels envasos de cartó recollit de forma diferenciada porta a porta en els establiments comercials. La recollida, càrrega, transport i descàrrega en tremuja o superfície dels residus en les instal·lacions del gestor queden fora de l’objecte del contracte.
Els residus seran transportats i entregats per l’Ajuntament a l’empresa que resulte adjudicatària, la qual haurà de disposar d’un centre de residus a menys de 30 minuts en el trajecte d’anada des del centre de la localitat. La instal·lació adjudicatària haurà de disposar de bàscula de pesatge, i en cada entrega o transport s’haurà d’emetre un comprovant amb el pes del material.
Tot el material entregat serà destinat al reciclatge, entenent-se com l’aprofitament o la reutilització d’aquest material com a matèria primera per a l’obtenció de pasta de paper i posterior fabricació del producte original o d’altres productes cel·lulòsics afins.
En el darrer any, les dades de recollida de paper-cartró van oscil·lar entre els 23.180 i 32.800 quilograms al mes pel que fa al cartó selectiu, i entre els 10.980 i els 16.940 quilograms al mes de cartró comercial, el que suposa una mitjana mensual de 27,23 i de 14,3 quilograms respectivament.
El contracte tindrà una durada de quatre anys i les ofertes es poden presentar fins al 20 de novembre.