El Torneig Nacional de Bàsquet Cadet, torna a Genovés

Després de l’èxit de les anteriors edicions i de la participació dels millors equips de la categoria, el llistó es presenta molt alt i a més si tenim en compte tot el que s’està vivint aquestos darrers anys en la famíla del CB Genovés. No es fàcil organitzar aquestos esdeveniments en poblacions i Clubs com El Genovés.

Malgrat tot, any rere any, el Torneig Cadet que organitza el C.B. Genovés està convertint-se en un referent a nivell de l’Estat Espanyol i serveix, si cap, com a “pulsòmetre” per als equips participants, i poder comprovar el seu nivell de preparació actual, per lluitar i obtenir una plaça per al campionat d’Espanya. És un bon examen !!! I més encara després del recent campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques que s’ha disputat a Huelva, on els catalans han arribat a la final, Aragó ha quedat en tercer lloc, i el quart lloc ha estat per a la Comunitat Valenciana, demostrant d’aquesta manera el nivell del bàsquet de formació en totes tres autonomies.

Jugadors com Jaime Pradilla, Javier Garcia, Roger Martí, Joel Juàrez, Guillem Ferrando, Pablo Murcia o Ivan Cubero podran tornar a reviure aquesta recent campionat de seleccions però ara amb els seus clubs d’origen. Si la final i el partit pel tercer i quart lloc del campionat d’Espanya va ser autèntiques lliçons de bàsquet en categories de formació, partits com el que poden enfrontar a aquestos jugadors poden arribar inclús a ser molt millors. Si a més afegim els jugadors del CB Genovés com Xavi Soler, Andrés Llopis, Josep Llopis o Quique Revert, l’espectacle està assegurat.

Una bona oportunitat per veure un bàsquet de qualitat i en estat pur. Un fet que destaca el nivell d’aquest Torneig és la quantitat de jugadors que ja han debutat en ACB.

Al ja extens llistat d’equips que han participat,fins en les 13 anteriors edicions del torneig
(València B.C.,Club Joventut de Badalona,Caprabo Lleida, Real Madrid ,Unicaja de Málaga, F.C.Barcelona , l’ Ostrava de la República Txeca, el Sabonis BC de Lituània, Cajasol, Sevilla), aquest any tenim el privilegi de comptar per primera vegada en categoria cadet amb el Bàsquet Saragossa. Equip que compta en les seues files amb varis jugadors membres de la selecció espanyola de la categoria. La qual cosa demostra el nivell que ens pot oferir i ,per tant, l’al·licient que suposa veure jugadors que ,després de segur, seran un referent al bàsquet estatal. Segons molts dels entesos en el bàsquet de formació, l’equip aragonés és un equip que arribarà lluny en el proper campionat d’Espanya de clubs.

Els equips abans anomenats comptaven en les seues plantilles amb jugadors que han passat pel nostre Torneig i ,a dia d’avuí, estan jugant, i a un bon nivell ,en ACB i a la Selecció espanyola. Jugadors que ja parlarem d’ells conforme vagen arribant les dates del Torneig.

El cartell del XIVé Torneig de Bàsquet Cadet 2017 està composat pels següents equips :
– TECNYCONTA BÀSQUET SARAGOSSA
-VALÈNCIA BÀSQUET
– JOVENTUT DE BADALONA
-C.B. GENOVÉS JÚNIOR

DATES 3, 4 i 5 de març de 2017

LLOC : Pavelló Municipal del Genovés

Catorze edicions d’un torneig que, una vegada més, pretén oferir el millor Bàsquet de Formació a tots els aficionats a aquest esport del Genovés , de les comarques veïnes i a tots aquells vinguts de tot arreu que vulguen gaudir d’un bàsquet de gran nivell.

No hay comentarios

Dejar respuesta