Els serveis d’emergència continuen lluitant contra un incendi declarat aproximadament a les 17:00 hores i que afecta una zona de canyar en el paratge del Carraixet, en el terme municipal de Xàtiva. Un ampli operatiu de bombers i personal forestal s’ha mobilitzat per a controlar les flames.
En la zona estan desplegats tres dotacions de bombers de Xàtiva, juntament amb bombers voluntaris de Vallada i Navarrés. A ells se sumen tres unitats de bombers forestals de la Generalitat, tres brigades forestals BRIFO i un tècnic i coordinador forestal.
L’operatiu compta amb un important suport aeri, amb sis mitjans aeris treballant sense descans per a controlar les flames des de l’aire. A més, s’han desplaçat al lloc un sergent del parc d’Alzira i una unitat de comandament de Vallada per a coordinar les labors d’extinció.
Foto: Xarxes socials