Xàtiva es mostra en el Saló de Turisme de Barcelona

Barcelona,La capital de la Costera també va oferir el seu producte turístic en la MITT, Fira Internacional de Turisme de Moscou

 La ciutat de Xàtiva mostra un any més la seua oferta turística en el Saló Internacional B-Travel 2019 de Barcelona, que se celebra des de hui fins al proper diumenge. La mostra del producte turístic de Xàtiva ha estat englobada dintre de l’estand del Patronat de Turisme de València, que baix la marca «València Turisme» també ha exposat els municipis valencians de Sueca, Cullera, Oliva, Gandia, El Puig de Santa Maria, Sagunt, Canet d’En Berenguer, Requena i Alboraia, i les empreses Horta Viva, Quicksail i l’associació Ruta del vi d’Utiel-Requena.

El Patronat de Turisme de València ha elegit per a aquesta ocasió el lema «Try València. The bright side of life» on es vol demostrar la singularitat del territori valencià a través del seu clima i gastronomia. També es fica en valor la «llum pròpia» de les comarques valencianes.

Mitjançant la presència en el Saló B-Travel, on estan presents organismes oficials de promoció turística estatals i internacionals, agencies de viatges i multitud de agents turístics, i aprofitant que la Comunitat Valenciana és el tercer destí turístic del mercat català, la ciutat de Xàtiva està exposant el seu ric patrimoni cultural i històric ficant l’accent en la «Ruta dels Borja», que baix la marca «Territori Borja» vol ficar en valor el llegat d’aquesta família en la seua ciutat natal.

A més de participar en el Saló de Turisme de Barcelona, el producte turístic de Xàtiva també es va oferir en la MITT, Fira Internacional de Turisme de Moscou, a través de l’empresa DMC Spain Tours. L’objectiu d’aquesta empresa és atraure turistes russos a Espanya, especialment a la Comunitat Valenciana. Dies abans d’aquesta Fira, l’empresa va visitar Xàtiva per conèixer la ciutat.


En Castellà:

Xàtiva se muestra en el Salón de Turismo de Barcelona

La ciudad de Xàtiva muestra un año más su oferta turística en el Salón Internacional B-Travel 2019 de Barcelona, que se celebra desde hoy hasta el próximo domingo. La muestra del producto turístico de Xàtiva ha sido englobada dentro del estand del Patronato de Turismo de Valencia, que bajo la marca “València Turismo” también ha expuesto los municipios valencianos de Sueca, Cullera, Oliva, Gandia, El Puig de Santa Maria, Sagunto, Canet d’En Berenguer, Requena y Alboraia, y las empresas Horta Viva, Quicksail y la asociación Ruta del vino de Utiel-Requena.


El Patronato de Turismo de Valencia ha elegido para esta ocasión el lema «Try València. The bright side of life» donde se quiere demostrar la singularidad del territorio valenciano a través de su clima y gastronomía. También se pone en valor la «luz propia» de las comarcas valencianas.


Mediante la presencia en el Salón B-Travel, donde están presentes organismos oficiales de promoción turística estatales e internacionales, agencias de viajes y multitud de agentes turísticos, y aprovechando que la Comunitat Valenciana es el tercer destino turístico del mercado catalán, la ciudad de Xàtiva está exponiendo su rico patrimonio cultural e histórico poniendo el acento en la «Ruta de Borja», que bajo la marca «Territorio Borja» quiere poner en valor el legado de esta familia en su ciudad natal.


Además de participar en el Salón de Turismo de Barcelona, el producto turístico de Xàtiva también se ofreció en la MITT, Feria Internacional de Turismo de Moscú, a través de la empresa DMC Spain Tours. El objetivo de esta empresa es atraer turistas rusos a España, especialmente a la Comunitat Valenciana. Días antes de esta Feria, la empresa visitó Xàtiva para conocer la ciudad.

No hay comentarios

Dejar respuesta

20 − siete =