Des de l’Associació de Veïns de Bixquert han explicat que han decidit no celebrar la seua assemblea anual ordinària “pel simple fet que no s’han produït a dia de hui cap de les grans reivindicacions que portem demanant durant anys al Consistori de la ciutat”.

En aquest sentit, han afegit que “després de 2 anys de nou govern veiem que continuem rebent menys ajudes que altres col·lectius de la ciutat, veient com a la zona de Bixquert s’inverteixen molt pocs diners del pressupost municipal i que els problemes continuen creixent dia a dia sense donar solució (inseguretat, tràfic, senyalització , camins, etc …)”, tal i com apunten.

El nou equip de govern, lamenten des de l’associació, “te des de el primer día el projecte que vam fer a l’associació amb tot el pla de millores que demanem per a la zona. Tot explicat i redactat per a que es puga ficar en marxa sense parar-se a veure que es el que fa falta, però per desgràcia encara no s’ha fet res d’alló que demanem en aquest projecte, al menys res de les coses importants”, conclouen des de l’associació.

bixquert-2-diaridigital-es


En Castellá:

Desde la Asociación de Vecinos de Bixquert han explicado que han decidido no celebrar su asamblea anual ordinaria “por el simple hecho que no se han producido a día de hoy cabe de las grandes reivindicaciones que traemos pidiendo durante años al Consistorio de la ciudad”.

En este sentido, han añadido que “después de 2 años de nuevo gobierno vemos que continuamos recibiendo menos ayudas que otros colectivos de la ciudad, viendo como la zona de Bixquert se invierten muy poco dinero del presupuesto municipal y que los problemas continúan creciente día a día sin dar solución (inseguridad, tráfico, señalización , caminos, etc …)”, tal y cómo apuntan.

El nuevo equipo de gobierno, lamentan desde la asociación, “tiene desde el primero día el proyecto que hicimos en la asociación con todo el plan de mejoras que pedimos para la zona. Todo explicado y redactado para que se pueda poner en marcha sin pararse a ver que se lo que hace falta, pero por desgracia todavía no se ha hecho nada de aquello que pedimos en este proyecto, al menos nada de las cosas importantes”, concluyen desde la asociación.

No hay comentarios

Dejar respuesta

quince − 14 =