L’inici del curs, que registra un total de 4.385 matriculacions, s’ha desenvolupat amb normalitat i sense cap incidència
Xàtiva, 09 de setembre de 2024.- L’alcalde de la ciutat, Roger Cerdà, i la primera tinenta d’alcalde i regidora d’Educació, Amor Amorós, han visitat este matí el CEIP Attilio Bruschetti amb motiu de l’inici del curs que ha transcorregut amb normalitat.
Este any s’han realitzat un total de 4.385 matriculacions a tots els centres educatius de la ciutat. D’estes, 1.801 corresponen a Educació Secundària Obligatòria (ESO), 1.723 a Educació Primària i 861 a Educació Infantil. Cal destacar que a hores d’ara encara hi ha disponibles vacants a tots els cursos, per la qual cosa es pot donar resposta a alumnat nouvingut que arribe a la ciutat i necessite incorporar-se tardanament. A Infantil hi ha 168 vacants, 187 a Primària i 119 a Secundària.
Cal recordar que recentment es va augmentar en un primer curs d’ESO l’institut IES Simarro per donar resposta a la necessitat d’un major nombre de places. La petició va córrer a càrrec del Consell Escolar de Xàtiva i la Conselleria d’Educació ho va acceptar.
«Hui ha sigut un dia intens i ple d’emocions per a moltes famílies de Xàtiva. Nosaltres hem presenciat este inici al col·legi Attilio Burschetti per donar la benvinguda als més menuts i traslladar el nostre reconeixement a la comunitat educativa pel seu treball» he expressat l’alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà. I ha afegit: «Nosaltres continuem treballant també per millorar els centres educatius a Xàtiva, i amb el Pla Edificant tenim en marxa quatre intervencions de millora, al CEE Pla de la Mesquita i a l’IES Josep de Ribera, i ara estem esperant que s’enceten les obres de remodelació integrals previstes al CEIP Attilio Bruschetti i al CIPFP Costera».
Per la seua banda, la regidora d’Educació, Amor Amorós ha exposat: «Vull donar les gràcies als equips docents i directius per preparar amb tanta cura l’inici de curs». A més, ha afegit: «He vist molta il·lusió també en els més menuts per tornar a l’escola, un espai inclusiu i integrador on l’objectiu principal és la igualtat d’oportunitats».