El regidor Àlex Borrell destaca el caràcter educatiu i lúdic d’una programació que inclou una dotzena d’activitats a les properes setmanes
La regidoria de Joventut de l’Ajuntament d’Ontinyent, a través de l’Oficina Jove, ha programat una nova edició ampliada del taller de teatre que ja va impartir la pasada tardor l’actor Ismael J. Sempere a l’Espai Jove de la ciutat, rebent una valoració molt positiva per part dels participants.
En resposta a aquest èxit, es posa en marxa el Taller d’interpretació i creació escènica per a joves, que constarà de sis sessions i culminarà amb una mostra final el 21 de juny. El regidor de Joventut, Àlex Borrell, explicava que “l’objectiu del curs és introduir els participants en el món de la interpretació i fomentar la seva creativitat i capacitat de treball en equip. A través d’un procés de creació col·lectiva, els joves desenvoluparan un espectacle basat en temes que els afecten directament, treballant aspectes com la visió crítica, l’autoestima i la valoració del propi potencial.” El taller tindrà lloc a l’Espai Jove Municipal els dies 1 de març, 12 d’abril, 10 de maig, 14, 20 i 21 de juny, d’11 a 13 h. Les places són limitades i cal inscripció prèvia.
Per altra banda, el passat dissabte es va dur a terme amb gran acollida el viatge a la neu a Valdelinares, organitzat per la Regidoria de Joventut. Un total de 54 joves van participar en aquesta activitat d’oci educatiu alternatiu, que per quart any consecutiu ha demostrat ser un èxit de convocatòria. Des de la Regidoria, s’ha volgut agrair la confiança dels participants en aquesta iniciativa. Pel que fa a la resta de la programació, el proper divendres 21 de febrer a les 17.00 h tindrà lloc un taller de batucada amb elements reciclats a l’Espai Jove, activitat que té com a objectiu construir instruments a partir de materials reutilitzats, promovent la consciència mediambiental i la creativitat musical.
Dins la programació per a les properes setmanes hi ha un torneig de Mario Kart (dissabte 22 de febrer); taller de creació de disfresses de Carnestoltes (divendres 28 de febrer); festa de Carnestoltes (dissabte 1 de març); taller de creació de pàgines web (divendres 3 de març); dia Internacional de la Dona (dissabte 8 de març); taller d’anells i arracades (divendres 14 de març); visita al Museu Tèxtil (dissabte 15 de març); activitat amb associacions locals sobre el Dia Internacional de la Síndrome de Down (divendres 21 de març); activitat al riu Clariano pel dia internacional de l’aigua (dissabte 22 de març); joc de rol en anglès (divendres 28 de març) i una ruta de senderisme (dissabte 29 de març).
El regidor de Joventut, Àlex Borrell, ha destacat «la varietat i el caràcter educatiu i lúdic d’una programació extensa, en la qual una vegada més hem tingut en compte les idees i suggeriments dels joves per adaptar-nos a les seues inquietuds». Per a participar en algunes activitats, cal inscripció enviant un correu a joventut@ontinyent.es, assistint presencialment a l’Espai Jove (C/ Joan XXIII, 10, baix) o telefonant al 600 838 350.