Més de 30 Mitjans de la AMDComVal difonen els Encants Valencians en FITUR


Onze periòdics digitals d’Alacant, nou de València, sis de Castelló i set autonòmics es traslladen a Madrid per a la cobertura informativa

L’Associació de Mitjans Digitals de la Comunitat Valenciana (AMDComVal) comptarà aquesta setmana amb més d’una trentena de representants en la Fira Internacional del Turisme (Fitur). L’esdeveniment, que se celebra a Madrid entre el 22 i el 26 de gener, tindrà, així, la cobertura de trenta-tres mitjans de comunicació digitals associats a AMDComVal. La difusió informativa de l’oferta turística valenciana i el suport de les propostes locals, provincials i autonòmiques seran les prioritats en la institució firal Ifema.

Entre els mitjans que han confirmat la seua presència, mancant incorporacions d’última hora, es troben Actualitat València, Actualitat Castelló, Diari d’Alacant, València Diari, Llaura Multimèdia, Xtra Radi, El Meridià, La Canyada et Guia, Castelló Informació i Vila-real Informació. També acudeixen a cobrir l’oferta turística València Extra, Alacant Extra, Castelló Extra, La Plana al Dia, interdiari, Diari Digital, València Bonica, Nostresport i Comarcal CV.

També es traslladen a Madrid per a informar ‘in situ’ Benissa Digital, Calp Digital, Dénia Digital, Teulada Moraira Digital, Xàbia al dia, Denia.com, Javea.com, Lamarinaalta.com, Horta Notícies, Notícies CV, València Notícies, Paterna Ara, Diari del Maestrat i El periòdic d’Ontinyent.

D’aquesta manera, entre els integrants del clúster comunicatiu de la AMDComVal, onze periòdics digitals l’àmbit dels quals és a la província d’Alacant, nou de València, sis de Castelló i set d’índole autonòmic es traslladen a Madrid per a la cobertura informativa.

Turisme valencià: 16% del PIB i 20.000 milions

El compromís amb una informació de proximitat, la que més interessa al ciutadà i amb la innovació en la comunicació s’uneix a l’interés comú per la promoció del sector turístic valencià, que representa el 16% del Producte Interior Brut (PIB) autonòmic. Amb més de 300.000 ocupacions directes i indirectes, segons xifres de la Generalitat i l’INE, suposa un dels màxims exponents de l’economia valenciana, en generar 20.000 milions d’euros i 4.000 en impostos.

Els 30 mitjans digitals de la AMDComVal prestaran cobertura informativa a les desenes d’activitats i convocatòries preparades per les set marques turístiques públiques de la Comunitat: Castelló, València Turisme, Costa Blanca, València, Alacant, Elx i Benidorm. L’espai valencià en Fitur comptarà amb la participació de 317 expositors públics i privats.

L’àmplia presència de membres de la AMDComVal reflecteix la consolidació de l’agrupació, com la més àmplia xarxa de mitjans digitals de la Comunitat Valenciana. L’associació ja ha crescut fins a 62 empreses adherides, que cobreixen la informació en tots els nivells i de manera transversal: amb comunicació d’àmbit autonòmic, provincial, supracomarcal i local.

La cobertura professional de les propostes de Fitur se situen en un moment de greu crisi d’imatge de la Comunitat Valenciana després de les inundacions del 29 d’octubre i, a nivell sectorial, enmig d’un enfrontament polític per les protestes de diversos alcaldes del PSPV que consideren que han sigut apartats de la primera línia en Fitur pel Govern autonòmic del PP.

No hay comentarios

Dejar respuesta