L’atleta xativina del Cárnicas Serrano s’imposa en la segona cita del Circuit de Carreres Populars i ja posa la mirada en el nacional de 10k a Eivissa.
VALÈNCIA, 3 de febrer de 2026. R.Puerto – L’atletisme valencià té un nom propi aquest cap de setmana: Maria Ureña. La corredora de Xàtiva va signar una actuació memorable diumenge passat en alçar-se amb la victòria en la XI Carrera Never Stop Running, consolidant-se com la gran protagonista de la segona prova del Circuit de Carreres Populars de la ciutat.
Ureña no només es va emportar el triomf, sinó que ho va fer destrossant les estadístiques. L’atleta del Cárnicas Serrano va aturar el crono en 16 minuts i 15 segons, establint un nou rècord de la prova sobre els 5 quilòmetres homologats del traçat. El seu ritme constant i la seua potent gambada van ser impossibles de seguir per a les seues rivals, confirmant que travessa un estat de forma excepcional.
Un inici de temporada brillant
Aquest èxit als carrers de València no és casualitat. Fa tot just dues setmanes, la xativina ja va demostrar el seu nivell competitiu en aconseguir una meritòria sisena plaça en el Campionat d’Espanya de camp a través, disputat a Almodóvar del Río (Còrdova). Amb aquests resultats, Ureña es reafirma com una de les figures més sòlides de l’elit de l’atletisme espanyol actual.
Pròxima parada: L’assalt a Eivissa
Sense temps per a celebracions prolongades, Maria Ureña ja té marcada en roig la data del 15 de febrer. L’atleta viatjarà a Eivissa per a disputar el Campionat d’Espanya de 10k, una cita on parteix com una de les favorites.
Les expectatives són altes:
- En l’àmbit individual: Aspira a estar en els llocs d’honor davant les millors especialistes del país.
- Per equips: Buscarà pujar al podi juntament amb les seues companyes del club Cárnicas Serrano, reafirmant el domini del bloc valencià en el panorama nacional.












