La Comunitat Valenciana participarà en la propera edició de Fitur, que tindrà lloc del 17 al 21 de gener, amb el propòsit de promocionar durant cinc dies tota la varietat turística de la destinació Comunitat i poder mantenir el creixement turístic registrat en 2017.
El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha avançat que per a la propera edició de Fitur «es donarà protagonisme a les empreses», al mateix temps que ha incidit que «aquesta fira, de la mateixa manera que la resta, ha de concebre’s com un lloc al que anar per fer negoci i obrir noves vies de treball». De fet, es va ampliar l’espai destinat al negoci i al sector, ja que ja són 200 empreses les que han mostrat el seu interès a assistir a aquest certamen.
Així mateix, el titular de Turisme ha assenyalat que aquest any hi haurà una zona específica per a la visualització i promoció de la gran varietat de productes de la Comunitat Valenciana i una gran plaça central destinada al producte experiencial. A més, l’estand comptarà amb un espai específic per a les festes. Com els anys anteriors, hi haurà un espai destinat al showcooking, una zona de degustacions i diferents espais per a la premsa. L’estand tindrà una superfície de 1.700 metres quadrats i el dia de la Comunitat Valenciana en Fitur serà el dijous 18 de gener.
L’Agència Valenciana del Turisme aprofitarà aquest certamen, el primer i més important de l’any a nivell nacional, per presentar la nova Plataforma d’Experiències Turístiques en la qual està treballant juntament amb el sector, així com els nous catàlegs d’experiències.