Labora col·labora a través de Eures en la selecció de personal per a Disneyland Paris

  • El parc organitza el seu Càsting Tour 2025 i estarà a València el pròxim 16 d’octubre
  • En el procés de selecció participa Eures Comunitat Valenciana, una xarxa de cooperació per a l’ocupació i per a la lliure circulació de treballadors de la Unió Europea

Labora, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació, col·labora amb Disneyland Paris en la selecció de personal per a treballar al parc temàtic. En el procés selectiu participa Eures (EURopean Employment Services), una xarxa de cooperació per a l’ocupació i per a la lliure circulació de treballadors de la Unió Europea.

El parc organitza el seu Càsting Tour 2025 i estarà a València el pròxim 16 d’octubre. En concret, Disney Paris està buscant personal de serveis per a treballar de cambrers/as, cuiners/as, bàrman, emprats/as de restauració, recepcionistes, cambrers/as de pisos, venedors/as de botiga i operadors/as d’atraccions.

Les entrevistes es realitzaran en francés, però valoren també el coneixement d’anglés. El parc temàtic de París ofereix contractes indefinits o de duració determinada de dues a huit mesos amb jornada completa amb possibilitat d’ajudes Eures per als superiors a sis mesos, dos dies lliures consecutius i un salari aproximat 1.830 euros bruts al mes. A més, Disney Paris ofereix possibilitat d’allotjament pròxim per uns 400 euros al mes, a càrrec del treballador.

Per a participar en la selecció que es realitzarà a l’Hotel València Palace les persones poden inscriure’s en aquest enllaç.

En aquesta activitat participen els consellers Eures de la Comunitat Valenciana, una xarxa de cooperació creada per la Comissió Europea per a l’ocupació i per a la lliure circulació de treballadors, un dels principis fonamentals de la Unió Europea.

Eures proporciona informació, orientació i assessorament sobre els processos de selecció, ofertes d’ocupació i ajudes a la mobilitat a nivell europeu, amb l’objectiu de facilitar la lliure circulació de treballadors i promoure l’ocupació a Europa.

No hay comentarios

Dejar respuesta