La Falla Espanyoleto de Xàtiva presenta el seu llibret

La Casa de la Cultura de Xàtiva va acollir, la passada setmana, la presentació del llibret de la Falla Espanyoleto de Xàtiva titolat “Sentiments fallers”.

L’acte va ser presentat i conduït pel faller Javi Tormo. Els components del grup del llibret participaren exposant les diferents parts de les que es composa. Isabel Marina Sánchez va parlar del tema i dels col·laboradors literaris, Juan Ramón Alcocer va explicar la maquetació i Kike Vaquer es va ocupar de la part de les imatges i fotografies.

Finalment es va projectar un vídeo sobre el muntatge de la portada del llibret i de les imatges dels fallers expressant sentiments.

Des de la comissió agraeixen la presència de la Fallera Major de Xàtiva, Andrea Torres i Martínez i de la seua cort d’honor, així com de la cort d’honor infantil de la Fallera Major Infantil de Xàtiva, els membres de la Junta Local Fallera, Falleres Majors i Presidents d’altres comissions, i de la resta d’amics fallers i no fallers que els van acompanyar.

No hay comentarios

Dejar respuesta