El Circuit Ricardo Tormo ret homenatge al pilot Carlos Checa en el ‘Racing Legends’

  • Se celebra els dies 1 i 2 de març en el Circuit Ricardo Tormo amb aforament limitat
  • Racing Legends és una gran concentració de vehicles clàssics amb exposicions, exhibicions i moltes activitats

El Circuit Ricardo Tormo celebrarà els dies 1 i 2 de març l’onzena edició del Racing Legends, la major concentració de vehicles clàssics de la Comunitat Valenciana.

El protagonista d’aquesta edició és el pilot català Carlos Checa, primer espanyol campió del món del Superbikes en 2011.

Checa, nascut en San Fruitós del Vallés fa 52 anys, ha disputat un total de 222 carreres del Mundial de Motociclisme en 125cc, 250cc, 500cc i MotoGP, amb dues victòries i 24 podis. I altres 150 proves de Superbikes amb 24 victòries i 49 podis.

El Racing Legends serà el primer esdeveniment del calendari internacional de concentracions de vehicles clàssics. Prop de mil cotxes, motos, camions i fins i tot bicicletes clàssiques s’exposaran en el pàdoc del traçat de Xest.

Les entrades es posaran a la venda pròximament en la web del Circuit, amb un aforament limitat per la reconstrucció dels accessos de les instal·lacions que van patir severs danys en la Dana del passat mes d’octubre.

Motos de Gran Premi dels anys 60, 70 i 80; fórmules de diferents categories que van competir en els millors circuits del món el segle passat i camions de transport clàssics tindran l’oportunitat d’eixir a la pista en aquesta edició del Racing Legends que, com és habitual, comptarà amb un gran escenari central en el qual els pilots acompanyaran a Carlos Checa i compartiran amb els aficionats el cap de setmana.

No hay comentarios

Dejar respuesta