El C.B. Genovés inicia la temporada 23/24 amb molta il·lusió

El proper dia 4 de setembre dóna inici a una temporada amb NOVES il·lusions.

Tornen a obrir les portes del pavelló “Paco Cabanes” i el baló de bàsquet torna a botar sobre la pista. El baló torna a colpejar els cèrcols que de les cistelles i dona a entendre que una nova temporada està començant. El C.B. Genovés comença el mes de setembre amb els primers entrenaments de cara a la propera temporada. Si fa unes setmanes el club agafava vacances per tornar amb piles carregades, ha arribat el moment de posar en pràctica tota eixa energia renovada en forma d’il·lusions. Una temporada amb ganes de transmetre als jugadors i jugadores tots aquells objectius que el club pretén portar a terme. Continuar en una clara aposta per la formació de les més menudes i menuts.

“Pensem que un club es fa gran a mesura que van creixent la intencionalitat de formar xiquetes i xiquets, i això és el que volem. Volem xiquets i xiquetes que primer siguen persones i després jugadores. Volem continuar en l’aposta que el club porta des de fa varis anys, la d’oferir bàsquet per a totes i tots els que vullguen practicar esport. Ens sentim en l’obligació de continuar apostant en aquesta línia i promocionar si cap més el basquet per a les més menudes i menuts.” comentaven des del club. 

El proper dilluns dia 4 de setembre comença una nova temporada de vertigen per al CB Genovés, una temporada que pretén oferir les activitats i iniciatives que en temporades anteriors l’han caracteritzat. “Créixer a partir dels aprenentatges de les temporades anteriors. Créixer per a formar. L’educació ha de ser la finalitat i el bàsquet el mig pel qual aconseguir estos objectius. Ens trobem amb un ferramenta molt potent per formar persones i no volem desaprofitar-la. Aquest ha de ser el seny que ens represente”. Arriba el mes de setembre i el pavelló del Genovés torna a ser un espai de formació. Un espai per fer una societat millor i tot mitjançant el bàsquet. Il·lusió i una clara aposta pel bàsquet de formació és el que el CB Genovés presenta per a aquesta temporada 2023/2024. 

Una data a tindre en compte, el 4 de setembre comença una temporada de vertigen per a un club que compleix 30 anys.

No hay comentarios

Dejar respuesta