Para este trámite, se controlará el acceso a la Casa de la Ciutat, restringiéndose a una sola persona por turno, con medidas de prevención como la toma de temperatura y el uso de guantes y mascarilla
El Ayuntamiento de Xàtiva ha emitido una serie de instrucciones para el trámite de la solicitud de certificados digitales de persona física. Se trata de un documento digital que contiene los datos identificativos personales. Este documento permite identificarse en Internet e intercambiar información con otras personas y organismos con la garantía de que únicamente el titular y su interlocutor pueden acceder a ella. Este certificado digital es personal y, al igual que el DNI, sólo puede ser emitido al interesado.
Los certificados digitales personales se pueden solicitar martes y jueves, en horario de 9 a 13 horas, en la Casa de la Ciutat. Sólo podrá acceder al interior del edificio una persona por turno. En el caso de que la persona interesada tenga que guardar turno, lo hará en el exterior de la Casa de la Ciutat manteniendo, en todo momento, la distancia de 2 metros respecto a otras personas que puedan estar a la espera.
La persona interesada irá al Ayuntamiento debidamente acreditada con el DNI/NIE, en vigor, y con las medidas de seguridad emitidas por el Ministerio de Sanidad durante el Estado de Alarma. Una vez llegada al Ayuntamiento, la persona interesada indicará al policía local que controla el acceso su voluntad de obtener la expedición de un certificado digital personal
En Valencià:
L’Ajuntament emet instruccions per a l’expedició de certificats digitals de persona física
Per a aquest tràmit, es controlarà l’accés a la Casa de la Ciutat, restringint-se a una sola persona per torn, amb mesures de prevenció com la presa de temperatura i l’ús de guants i mascareta
L’Ajuntament de Xàtiva ha emès una sèrie d’instruccions per al tràmit de la sol·licitud de certificats digitals de persona física. Es tracta d’un document digital que conté les dades identificatives personals. Aquest document permet identificar-se a Internet i intercanviar informació amb altres persones i organismes amb la garantia de que únicament el titular i el seu interlocutor poden accedir a ella. Aquest certificat digital es personal i, a l’igual que el DNI, sols pot ser emès a l’interessat.
Els certificats digitals personals es poden sol·licitar dimarts i dijous, en horari de 9 a 13 hores, a la Casa de la Ciutat. Només podrà accedir a l’interior de l’edifici una persona per torn. En el cas de que la persona interessada haja de guardar torn, ho farà a l’exterior de la Casa de la Ciutat mantenint, en tot moment, la distància de 2 metres respecte a altres persones que puguen estar a l’espera.
La persona interessada anirà a l’Ajuntament degudament acreditada amb el DNI/NIE, en vigor, i amb les mesures de seguretat emeses pel Ministeri de Sanitat durant l’Estat d’Alarma. Una vegada arribada a l’Ajuntament, la persona interessada indicarà al policia local que controla l’accés la seua voluntat d’obtenir l’expedició d’un certificat digital personal.
El policia local li prendrà la temperatura amb un termòmetre a distància i només accedirà a l’interior en el cas de que no presente símptomes de febra i no hi haja cap altra persona en el punt d’atenció de certificats digitals. A més a més, la persona interessada haurà d’anar proveïda de guants i mascareta per a poder accedir a l’interior de la Casa de la Ciutat.