Visibilitzar els 20 pobles mancomunats, incrementar la comunitat de seguidors a les xarxes socials i potenciar el comerç. Eixos són els principals objectius que la Mancomunitat de Municipis la Costera-Canal es plantejava amb el concurs de fotografia ‘El teu poble en la tardor’ impulsat mitjançant el seu Facebook.
En el moment de tancar el termini de recepció d’imatges s’havien rebut 120 dels diferents pobles de les comarques. Així mateix, la comunitat de seguidors ha superat els 1.000 fans el que ha suposat un increment de més de 300 ‘Me Gusta’ en tan sols unes setmanes. I finalment, el comerç local es veurà beneficiat ja que els tres guanyadors han rebut xecs per valor de 150, 100 i 50 euros per a gastar en establiments adherits a l’associació Adexa.
Els guanyadors/es han sigut:
Primer premi: Laura Rivelles. 350 Me Gusta
Segon premi: Juan Vicente Gómez 342 Me Gusta
Tercer premi: Ana Cháfer. 210 Me Gusta
El president de l’entitat, Roberto Granero, ha destacat aquestes dades ja que “en tan sols set mesos hem passat de no tindre Facebook a comptar amb més de mil seguidors en aquesta xarxa social treballant així en el nostre objectiu de visibilitzar la Mancomunitat i informar sobre aquelles activitats i serveis que presta així com crear un canal de comunicació directe amb els veïns per tal d’escoltar-los i poder atendre les seues necessitats”, segons ha explicat.